2020 Kedvencek Tag

Kedvencek Tag 2020



Hihetetlen mennyit változik az ember... 2018-ban, amikor indítottam a blogom, hogy megismerjetek kitettem ezt a posztot. Lapozgatva a bejegyzéseim megtaláltam és ránéztem, majd elcsodálkoztam, hogy most komoly ezek tetszettek, ez voltam én 2018-ban. Ennek hatására 2 évvel később újraírtam ezt a bejegyzésem. Friss képet kaphattok rólam ezáltal, végig követhetitek a változásomat. 2020-as válaszok pirossal írva.


Kedvencek (40)


  1.  Kedvenc film? - Horrort, fantasy-t nézek többségbe, de bármi jöhet. Film egy kedvenc kiválasztva a Kárhozottak királynője. (imádom a zenéjét) - Horror, fantasy alap maradt. Kedvenc filmem azóta vagy 100-al bővült, de egyet kiemelve most az Otthonunk lett, amit nemrég megnéztem és ajánlottam.
  2. Sorozatod? - Hm.. Shadowhunters mánia, várlak augusztus! Emellett Lucifer és sok más.
  3. Videód? - Regényemről készített videóm, amit majd le is jegyzek ide később. - Vampire Diares-t nézek, de pár sorozat mély hatást gyakorolt rám. Például a Csernobyl.
  4. Videósod? - Nagyon sok van, de egy lánnyal tudtam eddig nagyon azonosulni és az Evelin (AvianaRahl). Ő áll legközelebb hozzám. - Vannak új kedvencek. Leginkább a Szabó Kitti videóit szeretem nézni, páros videósok közül Markó Rebeka, Dezső Bence párosa verhetetlen.
  5. Képed? - Annyit fotóztam van vagy ezer, ezért külön bejegyzést készítek ebből. - Már bejegyzés született belőle.
  6. Idézet? - Most ez illik a napomhoz... "Minden jóban van valami rossz és minden rosszban van valami jó!" - Ha nagyon szeretsz valakit, akkor többet kívánsz neki, mint magadnak. ;Tiszta szívvel kell élni, igaz életet.
  7. Zenei műfaj, zene? - Rockos vonal az alap, de mindent hallgatok, nézzük meg most mi szól nálam: https://www.youtube.com/watch?v=RGRxrSbCwDE&t=912s - Vegyes a zenei felhozatal. Mindig Playlist készül az adott kedvencekről. Csekkoljátok őket!
  8. Ország, város? - Görögország, mint a zene is mutatja, de minden országnak meg van a szépsége. Város Érd, ahol születtem. - Sok külföldi videót nézek van pár álomhely. Amerika vonz, UK és Párizs, Norvégia. Szívesen ellátogatnék ezekre a helyekre. Körbeutaznám a világot. Görögbe meg bármikor visszamennék. Város a lakhelyem volt eddig, de rájöttem Várpalota ezerszer nyugodtabb és szebb kisváros... Szívesen laknék ott egy kertes házba.
  9. Autó? - Régen erre a luxus kocsikat vágtam volna rá, de ma már a Kia. Minden megtalálható benne, ami kell. - Őszintén nem érdekeltek a kocsik egészen a párom felbukkanásáig. Na, de azóta a Bmw, Opc Line Opel (H astra), Seat Leon-ok tetszenek nagyon. Sokat tanultam a kocsikról az elmúlt 8 hónapban.
  10. Elektronikai eszköz? - Sony m4 aqva (vele kameráztam anno). Tárhelyes témán kívül legjobb mobilom eddig. 3 éve használom. - Samsung J 4+. Eddigi legjobb mobilom most. Persze párom S8-a kamerában leveri, de szeretem így is. Jövőben S10 a cél.
  11. Színed? - Fekete, de bármit elhordok. Ja és vörös kifelejthetetlen. - Fekete a ruhatáram 70%-a, de egyre több a színes darab benne, már nem kötöm magam csak a sötéthez. Jellemzően a fekete, fehér, szürke, piros, pink színeket viselem magamon szívesen.
  12. Könyv? - Red Blood Drops (ne keressétek, mert saját és jövő zenéje kiadassam) - Nem írhatok mást csak a RBD regényem, ami még mindig a végénél tart, de elhanyagoltam sajnos. Írnom kéne...
  13. Hajstílus, öltözködés? - Saját magamra szabott "darkos", egyéni style és bármilyen hajstílus. - Régen csak fekete hajjal léteztem szó szerint! Ma már ne tegye tönkre a hajam váltottam először sötét barnára, majd most szőkés-barnás eredeti színre. Szeretném nyárra kiszőkíteni, amennyire lehet, hogy újra természetes lehessen. Eredeti hajszínem szőke, szőkés-aranybarna. Festés miatt már szerintem sötétült amúgy is. Hajhossz párom kérésére hosszú, növesztem, de én szeretem a kleopátrás hajat, volt extrém rövid, felnyírt, azokat is szerettem. Öltözködés egyéni, néha darkos, néha átlagos. Próbálok egyre többször csajos, szexi, egyben egyéni lenni. Ilyen, ha párja van az embernek, tetszeni akar neki.
  14. Termék? - Viccen kívül a teafa olajom az arcom karbantartására. - Önbarnító. Fehér bőrömre, napallergiámhoz mérten, imádom azt a színt, amit ad. 
  15. Márka? - Sose voltam olyan, aki márkákat néz, de legyen a Retro. - Nike cipők. Annyira kényelmesek. Más márkás cuccra nem költenék, de erre igen.
  16. Ruhadarab? - Zenekaros felsőim. - Van egy pólóm, amit épp viselek és imádom. Olyan kép és felirat van rajta, ami teljesen engem jelképez. Persze sok jó ruhám van, amit szeretek. Új kedvencem egy farmer dzseki.
  17. Kiegészítő? - Az angyalos nyakláncom, nyakpántok. - Az angyalos nyakláncom és kutyusom nyakörvbilétája rajta. Cápis karkötőm, ami közös a párommal.
  18. Állat? - Kutyusom, de állatok közt nem lehet különbséget tenni! - Eddig kutyás voltam. Most a cicám a kis mindenem, plusz az emlékeim. Mondjuk minden állatot imádok.
  19. Virág? - Rózsák. - Tavasszal a kertbe úgy megyek mindig vég, mintha csodát látnék... Rózsák, tulipánok, ibolyák, virágzó fák és rengeteg szépség vesz körbe. Mondjuk, ha ajándék virágról van szó elsőként rózsa, de mindent szeretek, velem könnyű eme téren. Mondjuk eddig csak apumtól kaptam virágot, plusz egyszer egy randin régen. Manapság nem jellemző szerintem, hogy ajándékozzanak a pasik virágot vagy nem tudom. Kis eszmefuttatás...
  20. Étel, ital? - Amit főzök és csoki mánia, italokból gyümölcslevek. - Jól fontoljuk meg a választ erre. Italból minden, amit nem kéne nekem. Koffeinérzékenységre kóla, energy nem nyerő. Szénsavasok se jók, de imádom őket. Persze a gyümölcslevek inkább ezek helyett, nem? Ételből kimondott kedvenc nincs, maximum minden, ami egészségtelen. Chips, csoki, pizza, hambi, gyros és effélék. Azt mondjuk tartom, hogy a házi kajánál nincs jobb. Házi termesztésű zöldség, gyümölcs meg mindent visz. Mikor mi.
  21. Évszak, ünnep? - Ősz, halloween. (szülinapom szóval alap) - Ősz és Halloween ezt nem töröm meg.
  22. Szobai tárgy? - Angyalszobrok. - Kutyámról és rólunk képek, angyalos díszeim.
  23. Sport? - Ez változó nálam, de örök kedvenc a küzdősport és táncok. - Párom által a saját testsúlyos edzést részesítem előnyben. Itthon edzek vagy parkba vele.
  24. Kikapcsolódás? - Kertbe pihenni, bulizni, mozi és minden ilyesmi. - Karanténtól eltekintve... Kertbe lenni, írni, interneten szörfölni, filmezni, olvasni, sétálni, utazni, szeretteimmel lenni, tanulni és sok egyéb.
  25. Tantárgy? - Rajz és a töri volt. - Maradt a rajz és töri.
  26. Írószer? - Füzetek, tollak. - Sajnos mániám a füzetek gyűjtése. Imádom a díszes, színes, mintás füzeteket. Naplóm ehhez képest most visszafogott füzet, mert nem találtam megfelelőt, de következő tuti csicsás lesz. Tollakból a Stabilo.
  27. Kiránduló hely? - Visegrád és környéke. - Balaton, Visegrád, Bikács, Veszprém.
  28. Blog, blogger? - Ez is egy külön bejegyzést megér. Van pár. - Egyre kevesebb az olyan blog, ami érdekel. Egyre több a blogger, de valahogy a jó tartalmak elmaradnak vagy hamar feladják őket azt veszem észre. Ennek ellenére szoktam blogos csoportba keresgetni.
  29. Vicced? - Na vicceket apámtól kérdezzetek.. :D - Kilóg a slicced. Nem tudok semmit. Sad.
  30. Csoki, nasi? - Mindeeen jöhet, nincs kivételezés! - Az összeset ide, amibe nincs lisztes rész! Ha kevés van benne az még belefér... Jó. Jöhet minden!
  31. Szám? - 9. - 7 és 9.
  32. Motivációd? - Magam motiválom. - Környezetemből merítkezek, de önmagamhoz hűen alakítok mindent. Motiválódni bármikor, bárhonnan lehet.
  33. Szavad? - Miért? :D - Cápa.
  34. Napod? - Vasárnap. - Most karantén idején mindet szeretem.
  35. Étterem, kávézó? - Dreher (Érd). - Nem járok ilyen fenszi (😆) helyekre.
  36. Illat? - BU parfümök. - BU parfümöm. Szerintem ez örök szerelem marad.
  37. Gyertya? - Illatos, angyalformájú, díszes gyertyák. - Angyalforma, illatos, egyszerű. Nekem mind megfelel.
  38. Nyelv? - Görög, angol. - Előző kettő mellé beírom a kudarcos franciám, amit pedig imádok a spanyol.
  39. Színész, énekes? - Kellan Lutz, Adam Lambert és sokan mások. - Maradtak ők, de már senkit se követek igazán.
  40. Ideál? - Amit kreál az agyam. Nincs különösebben. - Már ezt se hajtom. Elfogadás előrébb került, mint ideálokat keresni, kergetni, létrehozni. Ideál az, amit annak gondolunk.
Remélem sok érdekességet megtudtatok rólam és jobban megismertetek! :)

0 Megjegyzések