Elmúlt 1 hónap, új cél

Elmúlt 1 hónap, új cél



Nemrégiben írtam, hogy visszatérek. Ez félig igaz, félig nem. Zajlik ezerrel az életem, így nem tudom mikor, mennyi poszt lesz az oldalon. Most az életemben valami ezerszer fontosabbá vált, mint ez az oldal. Nyugi nem gyermekem lett, hanem egy hatalmas álom megvalósításába kezdtem a párommal! Kicsit visszamegyek az időbe, hogy értsétek az utamat...

18 évesen érettségi után nem tudtam mihez kezdjek az életemmel. Egyetemre nem vágytam, nem éreztem szükségem lenne rá, kivétel, ha pszichológiára megyek. Na attól álltam mérföldekre az akkori ponthatár miatt esélytelen lett volna, így okj-be gondolkodtam. Először vendéglátást szerettem volna, aztán idegenvezetés, színjátszás, végül mindenáron kreatív munkát akartam később, maradt a grafikusi. Ide a barátnőm jelentkezett és mondta menjek vele, én meg miért ne. Aztán 1 hónap elteltével lelépett, egyedül maradtam, de nem adtam fel. Második év közepére sajnos megromlott az egészségem és a mamám elesett, ápolásra szorult. Otthagytam a sulit és itthon próbáltam rájönni hogyan lesz tovább az életem. 2 hónap után mamám bekerült otthonba, én nekem meg dönteni kellett merre tovább. Elmentem dajkának kitanulni, most a nővérem biztatására, együtt végeztük el. Kitűnően elvégeztük és jöhetett a munka. Belekóstoltam a dajka életbe, de hamar rájöttem nem az én utam...  Több helyre elmentem sehol se volt az igazi. Elegem lett. Nem tudtam mihez kezdjek, elmentem takarítani, hiszen a pénz kellett. Ez mindenkinek megy, szerettem is emiatt. Mondhatni élveztem, de nem akartam örökre leragadni. Megismerkedtem a párommal. Ő is kereste a helyét külföldi, itthoni munka után. Elvállaltunk mindenfélét. Ez az időszak arra jó volt megtudjuk mit akarunk és fejlődjünk bizonyos tereken. 1 év alatt rengeteg mindenen átmentünk. Írtam is pár bejegyzést ezekről. Pár hónapja találtunk egy közös munkát, ami felemésztett, egyben élveztem. Ez segített elindulni a közös utunkon! Nem gondoltam akkor erre, de megteremtette a mostani dolgaink alapját...

Most ideje kiböknöm mi miatt nem volt bejegyzés: saját vállalkozás beindításán munkálkodunk, napi 12 óra a minimum, ami rámegy időben. Nincs időm semmi másra, de nem bánom egy percre se! Jó érzés ágyba esni úgy, hogy tudom haladunk előre, végre van egy cél, egy álom!

A vállalkozás lényegében nem újkeletű dolog. Pólókat tervezünk. Egyedieket, amik sehol sincsenek! Én készítem magam a grafikákat, ő nyomja a pólókat. Egyelőre én csak szórakozásból rajzolgatok, én nekem hasznom nem lesz, ő nevén készül a vállalkozás, míg társsá nem válhatok, de az idő, pénz kérdése. Addig munkanélküli, senki maradok, de eltartanak haha. Ezt nem bánom, hiszen tanultam, anno ez volt az álmom, ebből éljek meg. Most a cél minél előbb én is taggá válhassak, addig örülök a sikereinek, ami mégis a miénk. Látszik ez se egyszerű történet...

Röviden ez történt az elmúlt időben, ami miatt teljesen eltűntem. Sok veszekedés, vita és gondolkodás, események stb., előzte meg, hogy ide eljussunk, de most célegyenesbe vagyunk, ami felemelő érzés. Hiszek benne, hiszek bennünk, ami eddig nem igazán volt meg. Amennyire negatívan álltam mindenhez, ahhoz képest van végre valami, ami fényt ad a jövőre nézve. Még nagyon az elején vagyunk, ezért nem fejtem jobban ki a dolgokat, de ha már elértük a célt, azonnal készül egy második írás segítségül nektek, hogy mit, hogyan érdemes csinálni és effélék. Nemsokára a webshop is felkerül a blogra, ahol ti magatok is megnézhetitek mit csinálunk, akár rendelhettek magatoknak! :)
Addig, ha gondoljátok kövessétek be a Shark Design Graphic Facebook, Insta oldalát! Itt frissel szolgálunk, ahogy beindul minden online térben is.
FB: Shark Design
Insta: Shark Design insta

Alig várom újra hírekkel szolgálhassak nektek! Legyetek addig jók! :)

0 Megjegyzések