10 indok, a túlzott vékonyság ellen

10 dolog, ami miatt ne legyél túl vékony




Ma két posztban szemben állítom a két végletet. Miért nem jó se túl vékonynak, se túlsúlyosnak lenni. Az előbbi saját tapasztalataimra épül, utóbbi már amit kutattam és másoktól tudok. Végletek nem mindig kifizetődőek az most jól fog látszani! Elsőnek az anorexia kedvelőknek, túlzott vékonyságra vágyó lányoknak/nőknek szólnék.. Ezeket tartsátok fejben, ha túlzásba esnétek!


  1. Vitaminhiányok.
  2. Csontok meggyengülnek, kiállnak, amik könnyen törhetnek ezáltal.
  3. Felépülés (hízás) havonta 1-2 plusz kilónál nagyon sok ideig eltart.
  4. Állandó levertség, fáradtság, rossz közérzet, hidegrázás jellemző.
  5. Immunrendszer gyenge, ezért hajlamosság megbetegedésekre.
  6. Ha anorexiássá válsz, étkezési zavar jelentkezik, akár kórházba is kerülhetsz, terapeutához kell járnod, állandó megfigyelés alatt leszel.
  7. Izomsorvadások. Mell, fenék mérete lecsökken, ami zavaró egy nőnek.
  8. Gyomorproblémák, összeszűkült gyomor.
  9. Bőrproblémák, foltok, szőrösödés.
  10. Havi kimaradása, terméketlenség.

Mivel sok diétát megosztottam már és tudom van két véglet, ezért szerettem volna felhívni a figyelmet ezekre! Én természetesen, genetikailag is vékony vagyok, de még mi is tudunk lejjebb esni, ami ezekkel a tünetekkel járhat. Teljesen mindegy betegség, lelki ok, mánia stb. áll a háttérben, fontos itt már a felépülés, mert végzetes lehet nem lépni!

0 Megjegyzések