10 tény rólam/blog

10 tény rólam/blogomról

Saját kép.

Ha úgy nézzük nem túl érdekes téma, de szeretném, ha jobban megismernétek e blog íróját, vagyis engem. Tudjátok kivel is van dolgotok! ;)

1. Clarissza Jegyzetei név honnan jött? A Clarissza (Clary), valamelyest a nevemből Larissza származik, de sokkal inkább Clary karakter, név adta a Shadowhunters-ből az inspirációt. A jegyzetek a feljegyzett írásaimból jött, amire építettem a blogomat.

2. 23 éves leszek októberben és Pest megyében lakom, közel a fővároshoz.

3. Nem jártam egyetemre (bánom), nincs nyelvvizsgám (ezt is, majd lesz), de van 3 szakmám és sok nyelven kommunikálok alapszinten.

4. A blogger világ sokkal közelebb áll hozzám, mint a youtuberkedés. Tapasztalat, hogy egyik se könnyebb a másiknál és a youtube még több bevételt is hozna, de mégis a zárkózott típusom miatt bátrabban merem önmagam adni, nem a jövedelem motivál.

5. Hobbim az írás, fotózás, rajzolás, utóbbi végett grafikusi suliba jártam Pestre. Szeretek szórakozni, edzeni, barátnőmmel lenni, filmezni és minden effélét. 

6. Kedvenc témáim között van a pszichológia, életmód, étrendek, sütés-főzés, divat, szépségápolás, kultúrák, nyelvek, történelem, kapcsolatok, ezekről szól nagy részben a blog.

7. Céljaim: Ez a blog létrehozzon egy közösséget (úgy képzeltem youtube helyett "claryyoutubeféleblog" lesz). Mutassam meg el tudom érni a céljaim, érek valamit azzal, hogy itt írok és segítek másoknak. Többet fotózzak és rendszert vigyek az életembe. Regényemet elkészítve kiadni és megfilmesíteni egyszer. Több nyelven beszélni és járni a világot, felfedezni, tanulni, új élményeket szerezni.

8. Zenei ízlésem eléggé vegyes, de inkább rockos vonal az alap. A filmekből viszont horror (mánia), fantázia, misztikus, dokumentum, elvétve vígjáték jöhet.

9. Mikor videóztam a Sony M4 Aqva-mal készítettem tartalmat. Fotózni is ezzel szoktam. Jobbnak látom sokszor, mint a fényképezőmet. Ja és nem vagyok Iphone rajongó.

10. 3 éve társkeresőzők csak úgy ismerkedés, tapasztalatgyűjtés céljából.


Következőben megint pár érdekességgel készülök, ha gondoljátok kérdések jöhetnek! :)

0 Megjegyzések