Blog, youtube történetem (1)

Blogjaim és youtube történetem




Még a második posztomban említettem, hogy nem most kezdtem el írni. 

12 évesen kezdtem egyre több könyvet, akkori újságokat 100x szép, Bravo, Bravo girl, Im olvasni. A tini újságok világa magával ragadt. Képek, sztárok, divat, minden olyan megtalálható volt bennük, ami segített fiatalon eligazodni ebben a világban. 12 évesen újságból sminkeltem, öltöztem. Aztán végre előfizettünk az internetre, ami új kapukat nyitott meg előttem. 13 voltam, amikor az emo bejött divatba Magyarországon. Egy ismerősömtől hallottam ezt a szót, mert elvileg úgy néztem ki, mint ők. Azonnal rákerestem a szóra és rengeteg oldalt dobott ki. Ekkortájt az internetről kezdtem öltözködni, sminkelni. Emo lettem és el se lehetett zavarni a gép elől, mindig bújtam az új weblapokat. Itt kezdődött az első oldalkészítés, blogolás. Emlékszem a legelső g-portalos oldalam népszerű emo lap volt és werux-emo nevet viselte, csillagos háttérrel rendelkezett. Egyszerűen imádtam írni és design-t készíteni rá.

14-15 évesen komolyabb darkos stílusra akartam váltani, amit nem lehet "kinőni", így goth lettem. Goth oldalt készítettem, aztán írtam metálról, gruftiról és minden sötét dologról. Rengeteget kutattam. 16 éves voltam mikor egy diétázós, életmódos oldalt működtettem a címe melani-proana volt, 30 ezres látogatottságot elértem. Eddig az volt a leglátogatottabb oldalam. Félreértés elkerülése végett én nem voltam étkezési zavaros, de érdekelt már akkor is az életmód, pszichológia. Ez a pszichológia egyik ágát képezte, ami érdekelt, a másikat, amiről még írtam a magány, depresszió stb. Sok munkám volt ezekben, hogy a lelki okokat megértsem, azért is tartok itt. A lélek útvesztői, földi élet mindig rejtélyként szolgál, amit imádok kutatni máig.

17-18 évesen nem mozgatott annyira a blogolás, inkább tanulásra koncentráltam, szórakozni jártam. A 16 évesen elkezdett regényemet tettem fel blogba egyedül, de alig szerkesztettem. Zárt blogba raktam és ismerőseim láthatják azóta is csak. Él és egy ideje használom, ha van friss fejezetem. 20 évesen életemben először egy napló (személyes) blogot indítottam, ami az életemről szól zártan és csak én láthatóm. Telis-tele képekkel és régi írásokkal. Ez a blog még él, de alig használom már. Az elmúlt 2 évbe újraírtam egy emo blogot emlékeimmel, múltbeli írásokkal, de valaki feltörte és letörölte... Pedig mostani szemszöggel és jóból, emlékül készítettem na mindegy, szomorú vagyok emiatt. Utána rátaláltam a blog.hu-ra Eloise Lifestyle néven vezettem vegyes témájú blogot, amire ráuntam, nem volt időm írni. Nem motivált semmi.

2017-ben indult egy természetfelettis oldalam g-portalon ismerős miatt, de átettem a nem látogatottság végett blog.hu-ra. Nem hozott sikert, töröltem utóbbit. Szerettem írni erről, de nem tudom lehet nem érdekel senkit ez a téma?? Van itt olyan, akit érdekelne és szívesen olvasna erről? Kérem írjátok meg, mert áthozom az anyagaim, ha valakit érdekelne új szemszögből pár efféle dolog. Én mindenre nyitott vagyok, de ha ti nem az se baj, végülis van elég téma amiből lehet válogatni. Végezetül elérkeztem ide, clarissa jegyzeteihez, ami 300 feletti látogatottságnál tart viszonylag rövid időn belül. 

Nagyon hálás vagyok nektek, akik visszajárnak olvasni! Nekem az írás, fotózás az életem értelme és ezzel a bloggal szeretném a szüleimnek megmutatni igenis én véghez tudom vinni azt, amire vágyok (még, ha nem lehet megélni belőle is)!! Most van motivációm... Ti! Minél többen olvasnak, annál több erőt kapok, hogy ne hagyjam abba és jó érzés nem csak magamnak írogatni! Remélem a szám tovább fog nőni és igazi kis "clarissa" csapat jön létre, akik elfogadóak, erősek és bármit véghez tudnak vinni (jó értelemben).

Bízok benne tetszik nektek a történetem, ha igen olvassátok el a youtube-osat is. Köszönöm! Esetleg, ha ti ugyanilyen cipőben jártok blogolás, oldalkészítés terén írjátok meg nekem, mert nagyon érdekel ki, hogyan, smint építette/építi fel blogtörténetét! Linket nyugodtan használhatok kommentben! :)

-Youtube majdnem karrier következő posztba kerül!-

0 Megjegyzések