Blog, youtube történetem (2)

Blogjaim és youtube történetem



A youtuber


Múlt évben (2017 nyarán) hirtelen felindulásból készítettem egy bemutatkozó videót. Egész nap azt vettem és vagy ezerszer próbáltam el a dolgokat. Sok kedvencem van akiket követek és tőlük próbáltam inspirálódni egy jó bemutatkozás összetételére. Rengeteget nevettem magamon és rájöttem nem könnyű egy kamerába magyarázni. Nagyon szeretem, hogy a youtube platformja ennyire sokszínű lett az évek folyamán. Többek közt ez is sarkallt arra, hogy leüljek videózni nulla tudással, háttérrel. Movie Makert telepítettem le gépre, amit egész hamar tudtam használni. Pár hónapon keresztül töltöttem fel heti videókat többek közt: Bemutatkozás, álláskeresés, 10 tény, Henryx western city, utazások kutyával, regényemről, szülinapi köszöntés, szülői befolyás, egyebek.. Körülbelül 10-15 videó közötti tartalmat hoztam létre. Nem sok feliratkozóm volt, de szépen nőttek a számok, mégis nem éreztem azt, hogy ez jó lenne nekem. A blogba kevesebb a buktató valljuk be. Tanulásra viszont tökéletes volt ezt is ki kell próbálni! Kitudja később még lehet lesz egy csatornám, ahol képi formában megtalálhatóak lesznek az írásaim, új témák, de egyelőre nem tervezek visszatérni oda. Nekem a blog platformja jobban megfelel jelenleg.

Tudom nem nagy karrier és nem hosszú a sztori, de remélem tetszik! További szép napot nektek! :)

0 Megjegyzések