Bulisorozat #2

Folytatódik a bulisorozat


Március 10. Ladies night / Play




Csak a megszokás, megint a semmiből jött az ötlet utolsó pillanatban, hogy menjünk. Előtte persze volt róla szó nem lenne rossz, de mindig letudtuk barátnőmmel ahh fáradtak vagyunk nem. Aztán szombat este átjön megkérdezi mi legyen, mondom nem akarok, de Hot Men Dance is ott lesz azt azért ki nem hagynám.. Purebeat, Bricklake meg kedvencek közt szóval nem tudom. Fél óra után hirtelen kimondtuk jó ezt nem hagyhatjuk ki végül, ezért villámgyors készülődésbe fogtunk.

Bementünk Pestre a tízórási busszal. Meglepődésünkre valószínű jó idő végett annyian voltak Kelenföldön, hogy lépni nehéz volt. Feléledt a város. Nagyon jó kedvel pörgősen beértünk a clubhoz. Nem kell mondanom én mindig pozitívat, negatívat le szoktam írni, most is akad pár dolog, ami nemcsak a jó fényt vetíti. Rengeteg részeg, drogos ember volt (buli, nem meglepő), ami engem személy szerint ki tud akasztani. Egy éjszaka alatt egy csajt majdnem falra kentem, egy pofont leadtam (sajnos ezt a barátnőmnek), lerúgtam a lépcsőről egy-két részeg embert. Akadt pár verekedés. Ezt leszámítva tök jól éreztük magunkat és most jöjjön a lényeg!

Nehezen, de közelről nézhettük végig a Hot Men Dance vetkőzős előadását. A csajok lökték fel egymást és tolongtak előre, sikítoztak többszörösen halláskárosult lettem. :D

Én bevallom nem hat meg a pucér, kigyúrt pasitest, de a táncuk mindent vitt nálam! Imádtam és azért jól csinálják, ami a munkájuk! Nem lehetett nem szeretni őket! Ezt most videókkal is bemutatom, amit ott készítettem (nincs rajta se vágás, se semmi munka=nyersanyag).









Nagyon jók voltak, de a buli csak utánuk indult be. Itt jött el az a pont, hogy végre felengedtem és táncoltam szívemből. Reggelig meg se álltam és tök jó volt minden, aztán jött az, amitől kiborultam. Direkt nem írtam le elején, hogy mamámtól hoztam el két üdítőt, ami nálam maradt. Senkinek semmi köze persze hozzá, hogy miért cipeltem, de a sztorihoz tartozik. Befelé mondták tegyem ki én zok szó nélkül kipakoltam és kérdeztem kifelé megkapom ugye? Mondták igen. Oké, akkor semmi gond gondoltam. Mentünk ki a kapunál megálltam egy srác ott balhézott a piájáról sejtettem ez gáz lesz. A bizti őrök közölték kidobták őket (tuti nem kukába tették a bontatlanokat, de mindegy). Én közöltem gratulálok és belül olyanokat gondoltam jobb, ha ide se kerül fel.. Miért nem tudták kint megmondani idd meg vagy dobd ki, hagyd kocsiba stb.? Srác felháborodása és enyém is jogos volt, mert kurvára nem korrektül jártak el egy másik emberrel szemben!!! Nyíltan leírom, hátha máskor normálisan bánnak a többi embertársukkal.. Én imádom a play-t, de ezért ötször meggondolom vissza megyek e, mert ha korrektek lettek volna egy rossz szavam nem lenne, de ez.. Nem tudják miért volt az pont este nálam pl. lehet beteg vagyok és pénzem sincs ott bent piára, akkor mivan? Rosszul leszek kifizetik nekem a piám? Több oka lehet miért van nálad ilyen dolog, de bevinni értelemszerűen nem akartam csak kifelé legalább annyi lehetett volna bennük visszaadják nem ilyen alpári módom elintézik az egészet... Fú bocsánat, de ki vagyok azóta akadva ez miatt. Tök jó buli volt, mindig csak playbe járok és ezt kapom pont attól a helytől, ami a szívem csücske volt eddig.. Bár tudom nem hely hibája, hanem az ottani őröké volt, de értitek.

Na ezt így ledaráltam gyorsba. Bocsi megint személyes témával jöttem, de ez aktuális és remélem szeretitek, érdekel titeket az efféle tartalom. Köszönöm, hogy olvastátok! Szép napot!


0 Megjegyzések