Új szerzemények #1

Új szerzemények 





Mivel a dmbe leárazásokba botlottam, ezért pár száz forintért sikerült egy-két nagyon jó újdonságot fellelnem és kipróbálnom. Elsőnek a két Trend It Up termékkel kezdeném, amibe csalódtam is meg nem. A barna szemhéjpúder (No1.065 eyeshadow) egyszerűen fantasztikus, habár én bronzosítónak vettem meg, tökéletesen szuperál a szemhéjon és arccsonton egyaránt. Pigmentált, nem hullik és gyönyörű fényes, selymes tapintású! A második termék (Intensive Color Eyeliner Waterproof) viszont hiába letörölhetetlen, vízálló és csúcs szuper színre, de estére észrevettem, hogy konkrétan összeragadt a szemhéjam tőle.. Lehet, ha lefixálom nem lesz vele problémám, de ez levont  a termékből, mint az is, hogy darabosan szedem le. Ezt nem veszem újra szerintem. 



3 darab she rúzst is beszereztem. Egyik a Lipstick Magic Colors 135, másik a 117, harmadik a 123-as árnyalat. Direkt vörös, rózsaszín és barack színt választottam össze. Ha valaki a feltűnő árnyalatokra utazik viszont a 122-est nem ajánlom, mert szinte észrevehetetlen. A többi se az a hú de erős színű, de mivel visszafogottabb munkabarát rúzsokat kerestem nekem elnyerték a tetszésemet! Könnyed viselésűek, nem ragadnak, viszont a tartósságukba van némi kis kifogásom, mert könnyen lejönnek. Ennek ellenére én újravenném őket, mert nagyon tetszenek.



Alverde Magic Effect alapozó light verziója nekem tetszik, de aggodalmaim vannak vele, mivel a pattanásos bőrömet sajnos nem fedi le rendesen. Hibátlan bőrűeknek ajánlanám. Mondjuk nekem a hófehér bőrömön kicsit sárgás, de ez engem annyira nem zavart, mert nem ütött el vészesen, de azért hozzáteszem kicsit barnább bőre ajánlott felvinni a hófehérnél. Az Alverde Doll Lashes szempillaspirálja az már nyerő nálam. Nem ragad össze a szempillám a sörtéinek köszönhetően és hosszú, ívelő pillákat készíthetek vele. Ezt bármikor megvenném.



Neutrogena lipcare-je tökéletes. Télen, ha kiszárad a szám csak őt használom! Jobban bevált nekem, mint a Labello. Ajánlani tudom csak száraz, cserepes ajkakra!



Legutoljára pedig egy Gliss Kur balzsam és só. Ezt a Gliss Kur-t a sérült hajamra vettem, de egyelőre még túl sok változásról nem tudok beszámolni, mivel kétszer használtam.. Az biztos puha, fényes lett tőle hajmosás után a hajam, de kíváncsi leszek hosszútávon mennyire teszi helyre. A levendulás sót (Natural Product Lavender) meg századjára vesszük meg, mert fürdéshez az illata mennyei hangulatot varázsol és puhítja a bőrt. Elengedhetetlen nálunk fürdésnél.

Ezek lettek volna a mostani dm-es szerzeményeim. Első ilyen posztom remélem jól érthető és tetszik nektek. Ha még szeretnétek ilyeneket írjátok meg nekem bátran! 



0 Megjegyzések