Mi jut az eszedbe? #1

Mi jut az eszedbe? 


Mindenki ragadjon papírt és tollat szabadidejében! Elhoztam 10 fogalmat, amiről 2-3 mondatot kéne írni, nekünk mit jelent. Önismeretnek se rossz! Én két éve írtam ezt először le és mostani énemmel újraírom mi változott azóta bennem e szavak hallatán. Igen jól olvassátok van köze a változás című cikkemhez... Na nézzük!




1. BÁTORSÁG

Régi: Sok mindenhez bátorság kell. Például felvállalni azt aki vagy! Az egész élet egy bátorságpróbára épül, mersz e változni, élni félelem nélkül és rengeteg más téren kifejthetném a fogalmat.

Új: Bátorság kell ahhoz, hogy túlélj bizonyos fájdalmakat, veszteségeket, rossz pillanatokat. Bátornak lenni nem egyszerű feladat, de több sikert rejt, mint gondolnád!

2. KALAND

Régi: Én ezt a fogalmat az íráshoz kötném, mert számomra kaland írni, ad valami pluszt az életemhez, elhoz új lehetőségeket. Olyan helyzeteket teremt, amikre sose gondoltam volna, ezért új és kalandos utakra terelődöm.

Új: Bármi lehet kalandos, ha úgy állunk egy bizonyos helyzet elé. Meg kell látni a dolgok pozitív oldalát és nem szabad félni semmitől, ami ismeretlen számunkra!

3. BARÁTSÁG

Régi: Világon az egyik legfontosabb! Mindenkinek kellenek barátok, akikkel szórakozhat és bármit megbeszélhet. Becsülendő egy jó barát!

Új: Kerüljük a hamis barátokat. Próbáljuk olyan emberekkel körbevenni magunkat, akikkel jóban és rosszban számíthatunk egymásra! Igazi barátság örökké! (BFF)

4. SZERELEM

Régi: Életünk legszebb szava s mozgató rúgója. Ha valaha voltál igazán szerelmes (bármi lett a vége is) az érzéseket, személyt sose felejted el! Életed végéig elkísérnek az emlékek, érzések e témában.

Új: Bevallom rég nem tudom már milyen a szerelem és nem szerettek még viszont, de bízok e szó erejében és eljön az idő mikor fülig szerelmes leszek valakibe, ő meg viszont szeret. A szerelemből idővel szeretet lesz, így a legszebb dolog az ember életében! Csak a kölcsönösség legyen meg.

5. BOLDOGSÁG

Régi: Most írok egy hatalmas titkot... Bármitől érezheted magad boldognak, csak rajtad múlik minden! Ha elégedett vagy magaddal, az életeddel már boldog személynek vagy mondható.

Új: Tényleg felfogás kérdése az egész. Gondolkozz el azon miket szeretsz és tedd meg amikre azt mondod ez boldoggá tesz! Engem este például a gyönyörű csillagos ég és hullócsillag tett boldoggá még meg is könnyeztem (apró örömöket vedd észre).

6. KÜZDELEM

Régi: Az egész élet erről szól, ezen változtatni nem lehet. A küzdelem szerves része a fennmaradásunknak lelki-testi szinten. Erősebbé tesz minket.

Új: Küzdeni egyet jelent azzal, hogy élsz. Lényeg haladj előre és ne add fel a harcokat! A holnap mindig új dolgokat ígér.

7. HÁLA

Régi: Hálás vagyok a szüleimnek, hogy felneveltek, támogatnak, a barátnőmnek, hogy mellettem áll bármi történjen és a többi segítőmnek, akikről sose feledkezek meg! Nem volt akkora mélység, amiből ne jöttem volna még ki, akár mások miatt, így ezért köszönetet mondok!

Új: Amit már leírtam stabilak, de most egy új blogra került ki ez az írás, ezért köszönet nektek is az egyre több olvasóért! Hálát adni dolgokért szerintem egyszerűen nemes, építő jellegű!

8. FÉLELEM

Régi: Nem szabad hagyni eluralkodjon rajtunk a pánik, félelem! Élvezni kell az életet és nem bekötni a szemünket. Le kell győzni!

Új: Félni ezer dologtól lehet, de nem érdemes! A félelem negatív eseményeket szül, ezért nem ajánlom így éljetek! Vegyetek erőt magatokon...

9. KIHÍVÁS

Régi: Nekem a 30 naposak jutnak elsőnek eszembe. Blogomban erről akartam írni valószínű azért ez az első gondolatom. (régi blogom, de nem is rossz ötlet ide is) Ez a gondolatom erre és hogy fogadjuk el őket!

Új: Mostani szemszögem részéről már inkább a youtube videós kihívások jönnek be elsőnek képbe. Kihívásokat fogadjuk el, de csak ha van elég erőnk véghez vinni őket, ja és ne a butaságokat szedjünk netről! Azt hiszem ki fogok találni egy kihívás bejegyzést nektek! (30 napos félét)

10. TANULÁS

Régi: A fiatal olvasók rögtön bezárják a blogomat ettől a szótól most, pedig személyiségünk legfontosabb építő eleme. A tanulás végig kíséri az életedet, ezért élvezettel kell venni, főleg hogy nem rossz dolog okosnak lenni..

Új: Én 22 évesen kitanultam 3 szakmát érettségi után és szeretnék még egyetemre menni vagy öt másik okj-t. Tanulni a legjobb dolog és akár 80 évesen is lehet! Most a nyelvekre feküdtem én rá, na meg a pszichológiára, médiára.

Írjatok ti is szavakat nekem és egymásnak! Fejtsük ki őket és tanuljunk a másiktól! Személy szerint a régi blogomon a kedvenc sorozatom volt ez a mi jut az eszedbe. :)

0 Megjegyzések