Ismerd meg Clarissa Jegyzetei íróját!

Ismerd meg az írót! 


Ha régebbi olvasóim vagytok megígértem most már rendesen bemutatkozok 1000. megtekintés után. Ma eljött ez a nap. Kicsit félek mit fogtok gondolni, ha megláttok, de ez vagyok én.. Clarissa jegyzetei írója és készítője Emily (eredeti instám emily_ange, ha bekövetnétek az igazi profilomat-megszűnt): 

Ne csak képet kapjatok készültem egy favourite tag-gel, amiben 40 kérdésre adok választ velem kapcsolatban!

Kedvencek (40)


  1.  Kedvenc film? - Horrort, fantasy-t nézek többségbe, de bármi jöhet. Film egy kedvenc kiválasztva a Kárhozottak királynője. (imádom a zenéjét)
  2. Sorozatod? - Hm.. Shadowhunters mánia, várlak augusztus! Emellett Lucifer és sok más.
  3. Videód? - Regényemről készített videóm, amit majd le is jegyzek ide később.
  4. Videósod? - Nagyon sok van, de egy lánnyal tudtam eddig nagyon azonosulni és az Evelin (AvianaRahl). Ő áll legközelebb hozzám.
  5. Képed? - Annyit fotóztam van vagy ezer, ezért külön bejegyzést készítek ebből.
  6. Idézet? - Most ez illik a napomhoz... "Minden jóban van valami rossz és minden rosszban van valami jó!"
  7. Zenei műfaj, zene? - Rockos vonal az alap, de mindent hallgatok, nézzük meg most mi szól nálam: https://www.youtube.com/watch?v=RGRxrSbCwDE&t=912s
  8. Ország, város? - Görögország, mint a zene is mutatja, de minden országnak meg van a szépsége. Város Érd, ahol születtem.
  9. Autó? - Régen erre a luxus kocsikat vágtam volna rá, de ma már a Kia. Minden megtalálható benne, ami kell.
  10. Elektronikai eszköz? - Sony m4 aqva (vele kameráztam anno). Tárhelyes témán kívül legjobb mobilom eddig. 3 éve használom.
  11. Színed? - Fekete, de bármit elhordok. Ja és vörös kifelejthetetlen.
  12. Könyv? - Red Blood Drops (ne keressétek, mert saját és jövő zenéje kiadassam)
  13. Hajstílus, öltözködés? - Saját magamra szabott "darkos", egyéni style és bármilyen hajstílus.
  14. Termék? - Viccen kívül a teafa olajom az arcom karbantartására.
  15. Márka? - Sose voltam olyan, aki márkákat néz, de legyen a Retro.
  16. Ruhadarab? - Zenekaros felsőim.
  17. Kiegészítő? - Az angyalos nyakláncom, nyakpántok.
  18. Állat? - Kutyusom, de állatok közt nem lehet különbséget tenni!
  19. Virág? - Rózsák.
  20. Étel, ital? - Amit főzök és csoki mánia, italokból gyümölcslevek.
  21. Évszak, ünnep? - Ősz, halloween. (szülinapom szóval alap)
  22. Szobai tárgy? - Angyalszobrok.
  23. Sport? - Ez változó nálam, de örök kedvenc a küzdősport és táncok.
  24. Kikapcsolódás? - Kertbe pihenni, bulizni, mozi és minden ilyesmi.
  25. Tantárgy? - Rajz és a töri volt.
  26. Írószer? - Füzetek, tollak.
  27. Kiránduló hely? - Visegrád és környéke.
  28. Blog, blogger? - Ez is egy külön bejegyzést megér. Van pár.
  29. Vicced? - Na vicceket apámtól kérdezzetek.. :D
  30. Csoki, nasi? - Mindeeen jöhet, nincs kivételezés!
  31. Szám? - 9.
  32. Motivációd? - Magam motiválom.
  33. Szavad? - Miért? :D
  34. Napod? - Vasárnap.
  35. Étterem, kávézó? - Dreher (Érd).
  36. Illat? - BU parfümök.
  37. Gyertya? - Illatos, angyalformájú, díszes gyertyák.
  38. Nyelv? - Görög, angol.
  39. Színész, énekes? - Kellan Lutz, Adam Lambert és sokan mások.
  40. Ideál? - Amit kreál az agyam. Nincs különösebben.
Remélem sok érdekességet megtudtatok rólam és jobban megismertetek! :)

0 Megjegyzések