Internet nélkül?

Internet nélkül?



Észre vehettétek, hogy nem gyakran van bejegyzés az elmúlt időkben, na most elmesélem miért is vagyok ennyire inaktív. Nem untam meg az írást véletlen se erről van szó, hanem közel egy hónapja kezdett elmenni a wifi jele. Ez nem volt annyira zavaró azt leszámítva nem mindig jöttek az értesítések mobilra. Aztán hétvégére már a jel szakadozott internetnél észrevehetően. Beadta a kulcsot vasárnapra totálisan az egész. Szombaton tévé nem volt, másnapra már internet. Persze előtte is már párszor elment, akkor nem is írtam több napig, de valahogy helyrejött, így nem gondoltuk baj lenne nálunk. A lényeg, hogy vasárnaptól hétfő estig semmi kapcsolatom nem volt az internetes világgal és erről írnám le a tapasztalataim... 

Miket vettem észre ebbe a két napba:

  • Első! Mivel nem eltervezett volt a nethiány, így kiborultam érthetően nem tudok írni bejegyzést, elmarad minden. Mi lesz addig a bloggal? - gondoltam
  • Semmi youtube, zene. Kicsit ez is kiakasztott. Le is töltök zenéket...
  • Jött a legrosszabb! Hívások... Nincs mess, így kénytelen voltam hívni, akinek meg volt a száma persze. Szomszéd barátnőmmel is üvöltöztünk egymásnak át.
  • Társkeresőn holtnak nyilvánítottak, bár ez nem zavart.
  • Amit elkezdtem filmet, totálisan csúszott a befejezése. (inner demon, para horror)
  • Tévébe nem szorult értelmes adás számomra.
Összességében igazából maga a rutin hiányzott. Meg a kommunikáció messenger-en. Na, de ennek az egésznek van egy jó oldala! Mióta sipákolok magamnak, hogy folytassam a régi dolgaim? Ezer éve, most megtörtént. 
  • Több hónapnyi szünet után mióta blogolok a regényem elmaradt. Tegnap plusz egy fejezet készült és átírás, gépre feltétel. Haladtam vele, az álmommal!
  • Rajzoltam, festettem sok idő után.
  • Olvastam megállás nélkül.
  • Angoloztam és tanulgattam régi dolgokat.
  • Barátnőm átjött beszélgetni.
Magyarul az elmaradt dolgaim folytatódtak és kicsit éltem a szobám falain kívül is. Tanulság, hogy azért ne csak a gép előtt üljek egész délelőtt, hanem lépjek ki a szobámból és ne felejtsek el élni úgy, hogy közben haladok az álmaim felé! Ja és társasági életet ne hanyagoljam el!

0 Megjegyzések