Hogyan telik egy napom?

Hogyan telik egy napom?


Sokáig gondolkodtam, hogy ezt a bejegyzést megírjam-e, mert valljuk be korántsem izgalmas az életem. Mindig elcsodálkozom ez miért érdekelhet másokat, de láthatóan érdekel, különben nem lenne gyakori kérdés, mivel ütöm el a munkanélküli mindennapjaimat. Most válaszolok a feltett kérdésre.



Első leggyakoribb kérdés munkanélküliként, hogy nem unom szét az életem? Nem. Én soha sem unatkozok, ami lehet baj is, mert hátráltat a munkába való elindulásban. Nézzük meg miért is írom ezt, hogy én nem tartozok a szenvedő unatkozó emberek közé. (felfogás kérdése minden és találékonyságé)

Reggel általánosan 7 órakor kelek ki az ágyból és 2 perc alatt már lent vagyok a konyhába melegíteni a kutyakaját. Első a kutyám és etetés. Zichi annyira ügyes, hogy 2 perc alatt eltünteti az adagját, igazi tehetség.. Rágás minek, nyelés profin. :D
Mindig mellette maradok, amíg eszik, mióta beteg volt és nem részletezném ezt a részt, majd egyszer talán. Utána egy jó nagy pohár szörppel megpróbálom felkelteni a szervezetem és egy falatot ráeszek. Mindegy mit, csak legyen valami. Körbenézek és fejbe felírom mik lesznek a mai teendők. Enyhe sokk után sírva elsétálok a szobámba. (viccelek!) Beülök a gép elé reggeli rutinként. Ilyenkor van az én időm. (kivétel, ha boltba kell mennem, akkor kicsit tolódik) Igen még semmi mosdó, általános rutinok, én pizsibe, kócosan leülök semmit tenni egy órára legalább. 9-ig youtube videókat nézek, facebook-ozok, insta, emailek, egyéb szórakozás. 9 után jön az, hogy ennem kéne, mert éhen halok. Ilyenkor reggelizek, ami elég változatos nálam. Néha egészséges, máskor laktató olajos vagy megesik, hogy csoki. Vékony testalkatommal nem kell figyelnem az elhízásra, de persze az egészséges ételek híve vagyok, többségbe ehhez tartom is magam. A problémát leginkább a lisztes ételek jelentik, mert nem szabad ennem és néha nem bírok ellenállni.
Kaján, átöltözésen, szépítkezésen túl erőt veszek magamon és neki esek pár házimunkának. Szeretem a nagyobb teendőket előre letudni, például porszívózás, fűnyírás stb.  Ma is eddig ezt csináltam. Végeredmény beszédes. Szeretem a rendet magam körül, bár ma szüleim részét tettem rendbe. Ha már nincs melóm a háztartást vezessem jól..
10-11 körül szokott eljönni az idő mikor nekiállok blogolni. Itt már meg van a fejemben, papíron az ötlet, csak gépre kell vinni, mint jelenleg. Van, hogy 20 perc alatt végzek, de akad mikor több óra, mert elfelejtettem a tervet előkészíteni.
Közben munka keresés pörög magas szinten, mert állandó balhé van e miatt nálunk.
Délig el is szöszmötölgetek gépen ezáltal. Ha mázlim van már előtte való nap megfőztem/tünk és csak ennem kell. Rosszabbik esetben ideje készíteni valamit, ami gyors, finom és egészséges ebédre.
1-ig kajálással, tévézéssel el is megy az időm. Itt jön be a kedvenc napi részem a délutáni pihenő. Mindennap van 1 óra, amikor lefekszek ebéd után pihenni. Persze nem mindig alszok, néha csak fetrengek, mobilozok. Előfordul annyi teendőm van kimarad, de átlagos napjaimat nézem.
Ébredés után jön a maradék kisebb házimunka. 3-ig tuti elvagyok velük. Mire hazaérnek a szüleim már mindennel próbálok készen lenni. Utolsó kis idő mindig az ő várásukkal megy el vagy elütöm az időm olvasgatással, egyébbel.
Miután hazaértek már teljesen máshogy telik az idő. Alapvetően leülünk tévézni, néha vacsorázni, kiülünk beszélgetni, kutyázok, regényt írok, olvasok, medencézünk, kertbe/bent takarítunk, ha valami elmaradt. Mikor ők itthon vannak szinte sose ülök gép előtt. Estig eltelik az idő (fürdés, szépségápolás, esti rutinok). 8 órakor ki szoktam ülni írni és zenét hallgatni, hódolni a szenvedélyeimnek sötétedésig. Kedvencem a nyár mikor éjjel lehet csillagos eget kémlelni, bár télen is ezt csinálom, nagy szenvedély. 10 órakor ülök újra géphez. Ilyenkor társkeresőzők vagy Originals-t nézek. Már csak az alvás előtti rápihenés marad. Ágyba kucorodva, pedig 10 percig gondolkodok az életen és utána alszok csak el. Szeretek mindenen átmenni, ami foglalkoztat elalvás előtt. Nyugodtabban fekszek és kelek.

Hangsúlyozom, azért nem minden napom ilyen 100%-ig. Van mikor vásárolni megyünk, ide-oda és kicsit pörgősebb, izgalmasabb, de átlagba véve most ilyen. Találok munkát már más lesz a helyzet és akkor kíváncsi leszek újra írva ezt mennyiben változik minden. 

Ti nektek hogyan telik egy hétköznap?

0 Megjegyzések