Balatoni nyaralásom #2

Balatoni nyaralásom
2. rész


Ma elhoztam az első rész folytatását, amit próbáltam vidámabbra megírni és nagyon nem kitérni a zavaró tényezőkre, hiszen jól éreztem magamat, szóval nem akarom negatív kép jöjjön le a hétről. Most már nem húzom tovább a szót belevágok...


09. 14. Péntek


Délelőtt tízig fel se keltem, igazán jó érzés volt lustizni, fetrengeni. Öszödön kis kört sétáltunk a Hullám Üdülőpark területén belül, reggeli ébresztőként. Szokványos tanakodás ment, hogy ma mit csináljunk. Így esett a választás Balaton "fővárosára", a sokak által kedvelt Siófokra. Első megállónk az ezüst partra esett, de egy másodpercet vett igénybe, mert kutyát bevinni tilos tábla állt. Anyummal már nem is foglalkoztunk vele, de apum eléggé ideges lett, haza is akart körülbelül azonnal menni. Szerencsére az arany part felé indult tovább, ahol régebben jártunk kutyával. Leparkoltunk a kikötőnél, ott nem látunk szabályozást. (Vagyis csak olyat, aminek annyira örültem... Ember se fürödhet és ott röhögtem mindenkin, hah végre ki vagytok tiltva. Tudom. Fura vagyok..) Siófokon jót sétáltunk! Siófok partjánál még megálltunk közvetlen enni is egy régi bevált helyen. Isteni creme bruléet hoztak ki, koktéllal. Nyami.. Most is elfogadnám őket!

Egy mellettünk nyaraló idős párttól előtte való nap még megtudtuk van Földváron kutyás strand, ezért arra vettük ebéd után az irányt. Keresni kezdtük és hamar megtaláltuk. Anyuéknak elsőre nem volt szimpatikus a kis "dzsumbujos" lejáró, mégis lementünk. Szép, mini parkba tévedtünk, sok kutyással körülvéve. Ott játszadoztak, fürödtek a blökik. A kutyám nem jólszituált létét élte aznap a múltkori Fonyód után, így balhézott folyamat, de senkinek egy rossz szava nem volt felénk. A sok fa bőven adott árnyékot a helyen, amit Fonyódon hiányoltam! Jobb volt, mint ott. Tőlünk 10 percre helyezkedett el a parkos rész. Ez a hely lehet nyáron tuti zsúfolt, de maga volt a tökély!

Az este már fáradtan csak a partra sétáltam le a horgászok közé zenét hallgatni mobilon és tévéztem.






09.15. Szombat


Hétvégi őrület kezdetét vette picit, de csak sokan lettek az utcákon, más nem történt. Délelőtt szombaton se voltam produktív. Dél körül mégis felkeltünk és rávettük magunkat ne csak a szobát bámuljuk. Eredeti terv ez volt még hét elején. Kocsiba ültünk és átmentünk Szemesre.

Sétáltunk egy nagyot a kikötőnél. Ebédelni megálltunk a főútnál levő étteremnél. Az étterem nagyon kis szép, jó a felszolgálás, kedvesek a pincérek, de az ár extrémem magas szerintem. Őszintén én el akartam menni onnan, mikor kinyitottam az étlapot. Végül mondták szüleim, ha már bejöttünk a kevés választék ellenére is maradjunk. Kértem egy üdítőt és egy kacsát, krumplipürével = 5000 ft. Nem kaptam óriás adagot ennyi pénzért hozzátenném. Krumplipürét kevés volt számomra nem kicsit. A kortynyi kedvesség, ami leves volt, viszont meglepett jó értelemben (bár ennyi pénzért egész tányért vártam volna). Ha az ár alacsonyabb lenne kitűnő helyként funkcionálna.

Nem sok idő után visszamentünk a szállásra. Átsétáltunk a szállásnál lévő másik partszakaszhoz picit nézelődni. Este kártyáztunk, beszélgettünk, olvastam és naplementét néztünk, csillagokat. A pihenés nem maradt el.











09.16. Vasárnap


Mindent összepakoltunk korán reggel. Az apartman környékén sétáltunk egyet utoljára. 9 környékén jött a tulaj és kifizettük a szállásunkat (62000ft), remek ár szerintem erre a pár napra, kutyával. Haza fele vettük az irányt és 1 óra alatt megérkeztünk épségben, élményekkel teli.

Összességében én nagyon jól éreztem magam és nem tartom cikinek, hogy 22 évesen a szüleimmel elmentem nyaralni. Nagyon jó volt! Régóta vágytam Balatonra és az eszement emberek se tudtak ezen változtatni. Szüleimnek meg hálás vagyok, hogy biztosították ezt nekem és remélem egyszer én viszem nyaralni őket.

Mindenesetre ezeket gondoltam megosztani veletek és remélem tetszik nektek a bejegyzésem. Mindenkinek kívánok sok jó/izgalmas programot, utazást még őszre és a jövőben!

Az világ teli csodás lehetőségekkel és élni kell ezekkel! Élvezzétek az életet! Szép napot! :)

0 Megjegyzések