Őszi tag

Őszi Tag


Ezeket a kérdéseket én írtam és válogattam össze, de bátran vihetitek (megjelölést megköszönném)! Következő bejegyzésben én is válaszolok ezekre a kérdésekre, csak külön szerettem volna venni, hogy át tudjátok másolni a saját blogotokba/megválaszolni őket videóba. Válaszokra fel kedves olvasóim! :)



  1. Mi az, amit szeretsz az őszben?
  2. Mit szoktál ilyenkor csinálni, amit más évszakban esetleg nem?
  3. Mit vársz 2018 őszétől?
  4. Kedvenc őszi recepted?
  5. Kedvenc őszi dekorációid (képekkel illusztrálva)!
  6. Szoktad tartani a halloweent? Ha igen minek öltözöl be? Mész valahova e nemes napon?
  7. Kedvenc őszi ruhák, kiegészítők (képekkel)!
  8. Miket tervezel nézni és olvasni ősszel?
  9. Mikor kezded beszerezni a tél kiegészítőit? 
  10. Őszi utazási tippjeid! Te hova szeretsz utazni ősszel?
  11. Ha azt írom Ősz, mi jut azonnal eszedbe?
  12. Milyen színt hordasz leginkább ebben az évszakban?
  13. Szép őszi emlékeidről írj pár sort!
  14. Kedvenc őszi hónapod?
  15. Kedvenc őszi képed és egy zene, ami meghatározó erre az évszakra!
+1 Ha ősszel születtél írd meg mikor és hogyan tervezed ünnepelni, miket kérnél ajándékba!

Jó szórakozást és önismeretet! :)

0 Megjegyzések