Life update 04.19.

Life Update 04.19.



Összevisszaságért előre is bocsánat csak pötyögtem, mint bolond. A fejem meg pszicho, de mindjárt megértitek miért, mosoly nélkül nem bírnám ki... 👅

Legutolsó life update akkor volt, amikor átköltöztünk Palotára februárban. Utána nem sokkal vissza. Izgalmas kör volt. Hazaérve őrült munkakeresésbe kezdtünk volna, ha nem ígérik meg, hogy áprilisba nyit a hotel Balatonon és mehetünk. Pár hetet vártunk is, hogy hívnak, meg van a munka, addig kihúzzuk félig nálunk, félig párom anyukájánál. Aztán realizáltuk a helyzetünket, hogy mégis kéne addig munka, mert meg kellene élni, nem várni valamire. Hívás sokáig elmaradt ígérthez képest. Lépésünk előzménye. Persze márciusra már hívtak, de kiderült kevesebb a pénz és egyéb probléma. Balaton lefújva. Kezdődhetett a keresés. Én hamar találtam magunknak. Igen mind a kettőnknek. Újfent. Sparba mehettünk volna, de párom meggondolta magát, hogy ő neki nehéz nem akarja ezt. Én végigvittem, míg az orvos nem közölte 30 kiló pakolásra nem vagyok alkalmas. Thx. Két Sparba próbálkoztam be egyszerre. Elmesélem hogyan ment. Először behívtak interjúra, elmondták mik lesznek a teendők , beajánlottam a párom is, őt is interjúztatták. 2 napon belül hívni fognak. Másnap egyszerre tudtuk meg mehetünk. Tökre boldog lettem. Aztán hívták máshonnan azt választotta. Kiakadtam rá rendesen. Főleg, hogy 1 napot csinálta, bár örültem, mert rémálmom is lett a helytől (elvitt megnézni interjúztatásánál). Ő utána még 1-1 napot dolgozott, egyik se vált be hely neki.

Én elmentem dokihoz, ahol kiderült a tüdőszűrő az első. Nem tudtam mínusz pénz, plusz idő. Másnap le szűrés, negatív lelet másnapra, ezaz mondom. Hazafele bementünk másik közelebbi boltba vásárolni, embert kerestek. Odaadtam a cv-met és haza. 3 nap múlva hívott menjek be megbeszélésre. Ugyanoda mehettem Pestre üzemihez. Bementem ott közölte a doki, hogy rossz a papírom és menjek majd vissza, de hozzátenné nem nekem való munkakör. Mondom kösz, munka kell. Oké intézzem a papírt. Ok. Kimentem és párom erősködött kérdezzem meg, hogy mondatai alapján megkapnám e az alkalmasságit. Vissza be. Doki közölte, ha emelnem kell egyértelműen nem. Kiakadás... Ezt ott bent mondhatta volna. Újra nézelődhettem. Párom hasonlóan. Mostanság meg mondja miért nem ment Spar, ilyenkor csapok rá csend. Hasonlítunk tény, mert ez se jó, az se jó. Csak én bevallom ez egy defektem, ő okoskodik rá egyet. Most meg a vírus miatt esélyünk sincs elhelyezkedni. Volt egy jó hely, ahova pont zárlat előtt őt behívták portásnak, de vissza se hívták, mert mondta, ha bezárnak majd szólnak későbbiekben. Talán, egyszer, vagy soha, mindegy...

Szüleim nem is örülnek, ha keresünk többek közt. Nem sok esélyünk van, de muszáj legyen majd munkák. Folytatjuk tilalom ellenére, de én nem reménykedek. Még a Meki is felhívott most függesztik a keresést. Páromnak én meg szeretném, hogy ne Meki legyen a célja, mert most ezt szajkózza, ami zavar. Nem 18 éves. Én nőként még azt mondom ugrásnak valamire jó, de nem életcélom és ez most nem leszólása, de valahogy nem tudom elképzelni se magam, se a párom pl. 30 évesen egy jó szakmával, elvileg nagy terveivel. Ha vezetné az más lenne, de nem, ráadásul 3 műszak. Nem örülnék. Máshova menne se, a 3 műszak nem család-emberbarát. Így is rohadt nehéz lesz összeegyeztetni, hogy találkozzunk Itthon, mert ha egyikünk 1 héten délelőttös, másik délutános és fordulna, akkor nem is látnánk egymást, plusz szabadnap össze-vissza. Párokat, akik ebbe a cipőbe járnak nem értem, hogy maradnak együtt komolyan. Nem kapcsolat az ilyen szerintem hosszútávon, mint a távkapcsolat sem. Fuh, jó sokat írtam a munkáról váltok most már...

Szerencsésnek érzem ezt a karantént. Jó váltás. Most rengeteg időt lehetek a párommal, szüleimmel. Nem megy a vita a munkán (kivétel nagy ritkán), nincsenek efajta krízisek. Körülöttem élők okosak, mert tartalékosak, így enni tudunk. Én sokat köszönhetek perpill a környezetemnek, mert ellátni magam nem tudnám. Páromat is támogatják szüleim, amiért iszonyat hálás vagyok, pedig ő nem nullán van. Ő anyukája is besegített távolról párszor, ami felé is köszönet. Szó szerint, akik miatt annyira aggódunk, ők tesznek értünk most rengeteg mindent. Anyum például bejár néha, home office-ba van, hogy ne halljunk éhen folyamat dolgozik. Apum nyugdíjas, ezért ő rá csak fokozottan figyelünk. Miatta eléggé aggódom is sokszor. Anyum egy igen erős nő, hálaég benne bízok strapabíró, persze aggódok miatta is bírja a terheket. Rá büszke vagyok, hogy anyukám és hálás, mert mindig támogat. Nélküle a leszokóprogramom se haladna.

A karanténról annyit én szeretem, mert nyugodtan sok időm van azokra, amit szeretek. Naponta posztolok, regényemen filózok (írni jobban kéne...), nyelvet tanulok néha, naplót írok, rendezem a cuccaim, takarítok, kertészkedek, főzök-sütök, sétálok, edzek, olvasok, netezek, életemet szedem rendbe. Nem unatkoztam eddig egy nap se. Na jó, egyszer talán, amikor egy hatalmas hülyeséget csináltam... Belenéztem párom mobiljába. Igen nehéz a párkapcsolat és sose legyen titkotok a másik előtt. Tudni kell én elnéző vagyok, de utálom, ha egy csaj rámászik a palimra, párom beszélget más nőneműekkel és effélék. Féltékeny típus vagyok kimondom! Ha valaki kikezdene azzal akivel együtt vagyok az halott személy lenne... Nem tolerálom, ha látja boldog kapcsolatba van a pali és jó írjunk rá, beszélgessünk, próbáljuk lenyúlni. Pali részéről meg gáz, ha párkapcsolatba nekiáll csajozni. Inkább ne legyen senkije akkor, szakítson azt csinál, amit akar. Nem bírom ezeket. Én vagy csak egy valakire koncentrálok vagy megmondom nem megy és utána nekiállok keresni mást. Mondjuk, ha valaki egyszer valamit megtesz, kevés esélye van annak, hogy többször ne vétsen ellened, sajnos le kell írnom nyíltan. Egyébként nekem is volt mikor kiderült badoon, hogy van csaja a félnek és engem akar felszedni mellette... Rögtön leépítettem és kegyetlen vagy sem én szóltam a barátnőnek, hogy tudja egy seggfej a palija. Bizonyíték nélkül mondjuk ne tedd, mert az már olyan, mintha be akarnál tenni nekik, tipp.

Régi exek leépítése, plusz akikkel randiztál, másik fontos szempont, ajánlott törölni őket. Face-n nem jó, ha csak poénból van 1000 ismid, főleg ha fele másik nemből való. Legyenek azok, akikkel beszélsz, rokonok, ismerőseid (közelebbiek). Én ezt se tolerálom különösebben. Nekem van 80 ismerősöm. Páromnak rengeteg és utálom látni állandóan csajok képei vannak előtte. Mondjuk ebbe nem szólok bele csak nem tetszik. Az új jelölőktől meg agyfaf kerülget, szerencsére ma már elmondja nagyjából őket, bízok benne mindet és nem jelöli vissza (nem vírusokra célzok). Insta külön részt megérne, de azzal még nem volt bajom. Na leírva a gondolataim lényegre térek. Nem teregetem a konkrét szennyest blogba, de láttam beszélgetést, láttam képeket és érdekességet, amire nem számoltam. Én semmit nem titkolok a párom előtt és bármibe belenézhet nem zavar. Sose gondoltam mondjuk ilyet teszek hozzáteszem, de megingott a bizalmam. Jogosan. Nem szép dolog másokat mondjuk úgy megnézni, hogy kiesik a szemed mikor melletted a barátnőd, levelezgetni titkon, akár régebben más nőkkel, amikor már együtt vagytok több, mint 1 hónapja. Szóóóval... Derültek ki dolgok, ami miatt igen csak kibuktam. Pánikbetegségem előjött, folyamat stresszeltem, míg számon nem kértem. Azt hittem lelép mikor kimondtam miket láttam, de szerencsére jól kezelte és hálaég nem mentünk szét, kitörölt mindent, megbeszéltük. Remélem többé nem lesznek titkaink a másik előtt semmilyen formában. Mivel elég hosszú az írásom és senki se olvassa már vég, ezért több ilyet nem írok le, de nem elég a bizalomelvárása, tenni kell meglegyen. Elmondani a másiknak mindent... Én, ha ír egy pali rögtön mondom, mutatom. Haverjával jól elbeszélgettem egyik nap, másnap mutattam miket beszéltünk, ne aggódjon. Én ilyen vagyok.
Néha írnék egy bejegyzést a kapcsolatomról, de majd ha 1 évesek leszünk nyáron, akkor teregetem ki eme részét az életemnek. Nem extrémen, de tanulságosan, mert sokat tanultam ebben a kis időben. Ha belemegy még meg is ismerhetitek egy picit őt.

Szilveszterről is essen szó. Tündéri magának való cica, aki imád egy helyben ülni, feküdni és bámulni például egy falat. Szomszéd házánál messzebbre nem megy, aminek főként örülök. Játszani, nyávogni őrült módba egyszerűen imád. Karmai borotvaélesek. Van egy új hobbija a lepke kergetése és gyík behozatal, eleresztése a házba. Nem győzzük megkeresni őket és elengedni kertbe. Bújás=szerelem. Szeret a kertbe napsütésben lazulni, mint mi. A sült csirkénket imádja, de nyersen nem vált be. Röviden róla ennyit, de nélküle nincs life update írás.

Láthatjátok nem unatkozok soha ténylegesen. Ha nem teszek-veszek, valami történik tuti. Jó, rossz, mikor mi. Ezek ellenére hálás vagyok mindenért, ami most van. Páromért, akivel sikerült eddig mindent megbeszélni/megoldani, szüleimért, akik segítenek, az időért és folytathatnám. Szerintem ez jó zárás mai napra.

Erőt és egészséget, kitartást kívánok nektek!

0 Megjegyzések