Filmajánló

Filmajánló - Az otthonunk (N.L.)


Szokták mondani semmi se véletlen és ez mennyire igaz. Nézegettem, szelektáltam a képeim, amikor találtam egy screen-t. Egy filmötlet volt lementve a címe: Az otthonunk. Gondoltam nézzük meg, rövid leírás alatta látható volt képen. Azonnal google és szerencsére beadta feliratosan. 

Lényegében a halál utáni életről szól. Nagyon érdekes ábrázolásban. Elgondolkodtatja az embert rendesen. Plusz fontos infó, hogy valós történetet dolgozz fel. Közepétől én csak sírtam, kellett 10 perc szünet feldolgozzam mit láttam eddig.

Egy médium, író Chico Xavier regényén alapszik többek közt. 92 könyvet írt meg. Egy orvosnak a történetét meséli el, amit 1944-ben vetett papírra. Waldo Vieriával közösen egyeztették össze a könyvet. Külön kaptak információkat, amit eggyé gyúrtak. Ez a bizonyos Dr. André Luis egyik fejezetet Waldo-nak, másikat Chico-nak diktálta, végül szellemi vezető (Emmánuel) közbenjárásával összeálltak egyesíteni az anyagot. A film így született ezután meg 2010-ben. Többet nem írnék róla, nézzétek meg!



A youtube teljes filmet tartalmaz, itt nézheted meg.


0 Megjegyzések