Éves összegző (2018) #1

Éves összegző
1. rész


Ennek a bejegyzésnek az a lényege, hogy minden hónapban történt egy olyan esemény, ami jót és rosszat adott. Először végig kell gondolni a 2018-as évet, majd hónapokra bontva 1-1 mondattal leírni ezeket a helyzeteket, érzéseket. Nemcsak visszatekintésre alkalmas, hanem tanulságos, önfejlesztő hatású. Aki nem szereti a negatívumokat feljegyezni, azoknak a pozitívumokat ajánlom. P (pozitív), N (negatív). Érdemes megcsinálni, szerintem nagyon jó! :)

Január

P: Blogom indulásának kezdete.
N: Egész családot ledöntötték a nyavalyák, folytonos betegeskedés.

Február

P: 1 hónapnyi folytonos betegeskedés után végre felépültünk.
N: Egy családtagom pár napra kórházba került.

Március

P: Utolsó látogatásomnál nagyon megölelgettem a mamámat és később Visegrádra utaztunk.
N: Meghalt a hörim (kezemben) 15.-én, rá 4 napra, 19.-én a mamám.

Április

P: Elkezdtem ennek hatására bullet journal-t írni, újra volt "kézi" naplóm. Anyukámnak is készítettem.
N: Mamám temetése, sok depressziós pillanat.

Május

P: Csodás idő volt, így hamar medencézni lehetett. Élveztem az életet.
N: Barátnőm kutyusát el kellett altatniuk. Szerettem és sajnáltam.

Június

P: Barátnőmmel egy szuper buliba voltunk (Rio, Dream House) vipben. Több év után Kaposvárra rokonokhoz lejutottam unokatesómmal.
N: Álláskeresési problémák.

Július

P: Lett barátnőmnek új kutyusa, cukika imádom. Szülinapozások.
N: Nem voltam nyaralni és barátnőmmel megromlott a kapcsolatunk.

Augusztus

P: Éjszakai sorozatozások, nappali medencézések, sok pihenés egyedül.
N: Megszakadt a kapcsolatom legjobb és egyetlen barátnőmmel.

Szeptember

P: Balatoni utónyaralás (bejegyzés róla).
N: Szomszéddal lett egy nagy balhém, ami kiváltott belőlem pánikbetegséget/rohamokat.

Október

P: Szülinapoztam unokatesómmal, szüleimmel és jól telt az a nap. Öngyógyításba kezdtem.
N: Küzdenem kellett magammal, lelkemmel.

November

P: Előre írtam posztokat, elértem az 5000-et, több a napi olvasottság, amiért iszonyatosan hálás vagyok és bízok benne, hogy valamit át tudok adni nektek itt. Haladtam mindennel. Anyummal egy szuper csajos napot tartottam.
N: Meghalt mamám régi kutyusa, fűtési problémák voltak és sok stressz.

December

P: Eljött karácsony, egészségesek vagyunk a közeli szeretteimmel, végre van időnk egymásra. Közel a 10 ezres cél (habár ezek itt csak számok és ebből sajnos nem látom ki a visszajáró olvasom :/ ).
N: Rengeteget egyedül voltam, magányosnak éreztem magam és tanulságos volt a karácsony megint nálunk. Jövőre változtatni kell, mert ebből nagy balhét csinálok tuti már... Tüntetések és hanyatló országkép.

Úristen így látom mennyi mindenen mentem keresztül csak 1 éven belül. Sok jó és sok fájdalmas dolog ellenére jó volt ezt megírni és látni mik történtek. Jövőre remélem konkrétan semmi épkézláb negatívumot nem tudok majd feljegyezni. Készítsétek el ti is! Ha megírjátok az összegzőket, akkor írjatok nekem kommiba annyit, hogy kész/megvolt. Legalább látom kik azok, akik fellelhetőek a blogomon, mint olvasóim. :)

0 Megjegyzések