Regényem - RBD

Regényem



Karácsony és Újév alkalmából szeretnék nektek kedveskedni kis ízelítővel a regényemmel kapcsolatosan. A regényem címe: Red Blood Drops - Vérvörös Cseppek. A történetem lassan a végéhez ér, de mindig tudok rajta finomítani és toldani. Kezekbe hivatalosan nem került még és olvasni se engedtem senkinek, amíg be nem fejezem. Több kötet készül belőle a jövőben.

Kiadatni tervezem, de nem azonnal még, hanem akkor, ha azt érzem ideje van. Ez igaz akkora is, ha készen lesz. Érzetre fél művet nem küldenék kiadóhoz későbbiekben sem. Kiadót még keresek majd jövőre hozzá. Terveim szerint év végére talán elérem a polcokra kerülést. Persze munka mellett kérdéses lesz összejön-e. Igazából kutyám halála óta csak húzom az írást egyelőre. Elsőnek vissza kell találnom magamhoz, utamra. Utána belecsapok az írásba.

Ezt a regényt 16 évesen kezdtem el. Felvázoltam, de tiniként 50 másik történetbe kezdtem, így 2 fejezetig juthattam. Imádtam a történetét, ezért félretettem később, ha megérek rá befejezem. Jól tettem, mert az évek folyamán egész jól gyarapodtak a fejezetek, míg komolyabban írni kezdtem mostanra. Odáig jutottam 23 évesen, hogy komplett több regényes felállást készítettem neki. Pár rajzot is a karaktereimről. A szavak számát ne kérdezzétek nem tudom megmondani, de 30 ezer fölött van egyértelműen.

Most jöjjön a lényeg, ami mindenkit érdekel, hogy miről is szól majd:

Alice Fall egy csöppet sem átlagos lány!

Alice mindennapjait egy Hampton nevezetű elmegyógyintézetben tölti, ahol semmi érdekes nem történik, mégis az átlagostól messze érzi ezt a helyet. Ez az épület már az otthona. Nem ő választotta magának, de megbékélt a ténnyel, hogy más, mint az emberek többsége.
Egy nap két új szobatársat kap maga mellé. A lány kedves, a fiú inkább érdekesnek mondható. Ez a fiú érzelmeket vált ki belőle, rejtélyes, vonzó és egyben idegesítő is. A fiú neve Adam. Adam mindent tud a lányról, de Alice-nek időbe telik rájönnie ki valójában ez a fiú és mit rejteget előle. A főorvos se könnyíti meg a dolgát, aki minden léptüket figyeli. Igen, Adam és a főorvos kapcsolatban állnak egymással.
Alice-nek nemcsak a szálakat kell megfejteni, de magát is. Erre jön Damien, aki lerombol mindent és egyszeribben lesz hajsza a lány kegyeiért, életéért. A Damien által szerzett könyv miatt a jóslat beteljesedni látszik és harc indul Alice-ért. Idővel mindenki csak Őt akarja. Alice belecsöppen egy olyan világba, amiről hinni se mert. Érezte, tudta legbelül ki és mi ő valójában, de bolonddá nyilvánították, ami megpecsételte hosszú időre a sorsát. Most ledőlnek a falak és kiteljesedik, azzá válhat, akinek született!
Ki kaphat mellette helyet, kibe bízhat és kié legyen a szíve ez itt a nagy kérdés? A korona pedig arra kerül, akit szeret...

A regényem fantasy kategóriába sorolható ezt fontos megemlítenem. Nem lövök le vele poént, ha azt írom lesznek benne vámpírok, angyalok, démonok és egyéb lények.

Egy fejezetet nemsokára megosztok veletek Újévre. Remélem érdekes lesz számotokra. A leírás nem profi, de próbáltam úgy írni, hogy ne tudjatok meg sokat belőle, mégis érthető legyen a felállás.

0 Megjegyzések