Téli Tag 2019

Téli Tag 2019



Ezeket a kérdéseket én írtam és válogattam össze, de bátran vihetitek (megjelölést megköszönöm)! 
Eredeti tag kérdések elérhetőek itt: Link! (2018) 
Őszi után érdekelt, hogy mennyit változtam ebben a témakörben is...
Válaszokra fel kedves olvasóim! 

1. Melyik a kedvenc téli hónapod?

Nem változott, December hava.

2. Mit vársz télen a legjobban?

Karácsonyt és kis spoiler, a lehetséges kinti munkát. Erről később, ha már összejött. Alapszinten élem a mindennapokat és nem rohanok előre. Szeretnék sok szép pillanatot megélni!

3. Kedvenc telet idéző színed?

Most valamiért a mustár sárga szín vonz, ezüst. A fehér szerintem örök, mint a zöld.

4. Kedvenc téli kiegészítőid?

Jelenleg bundás csizma, sapka, sál, vastag nadrág, kötött pulcsik, hát na... Elég fázós lettem erre a télre. Tárgyi szinten a régi szép díszeim, amik emlékeket őriznek.

5. Kedvenc téli illatod?

Csokis-narancs, fahéj-alma, szegfűszeg.

6. Kedvenc téli ételed/italod?

Mézeskalács (gm verzió), meleg levesek, forró csoki, bor. Jó valljuk be, bármi jöhet!

7. Hova utazol szívesen télen?

1 éve biztos Visegrádot írhattam. Most igazából, hogy nincs kutyám, ötletem sincs, hova mennék kérdéses. (világgá körülbelül - haha :D)

8. Legjobb téli program...

Sétálni a hóban, vásárokon, korcsolyázni, bekuckózni párommal, olvasni, írogatni mindenről. Nem kell ennél több.

9. Miket tervezel a téli szünetre/szabira?

Nincs munkám, így nem tervezek, hanem alakíthatom. Terv nincsen, csak elképzeléseim, amik vagy megvalósulnak, vagy nem. Alakul minden a maga rendjén.

10. Mikor kezdesz karácsonyi dekorálásba?

Már belekezdtem. Elmondhatóan kész. December elején feldobáltam a díszeket, ami tetszett mostani szemlélettel. Néha kiegészítem őket.

11. Szoktál jótékonykodni?

Szeretnék, de most csak kutyás menhelyekre gondoltam. Nem pont karácsonykor csak, hanem amikor van lehetőségem rá.

12. Meséld el a kedvenc téli/karácsonyi élményed!

Most az összes emlékem szép, ami múltbeli és benne van a kicsi kutyusom. Tudom nem léptem túl, látszik... Nézzétek el nekem.

13. Milyen színű lesz a fátok? Kevés vagy sok díszt szeretsz látni a fán? Nálatok is vitát szül a fadíszítés?

Zöld kizárólag, rengeteg díszt aggatunk rá (jó szokás), igen sajnos volt rá pár példa.

14. Kedvenc dekorációs elemeid?

Mamámnak vettünk pár éve idősotthonba kis fát (díszített alapon) és mikor meghalt megörököltem, nagy kedvencem. Angyalos díszek, tobozok, csillogó rénszarvasom és minden, ami ezüst/vörös kedvenc. Több évig sorolhatnám őket.

15. Milyen ajándékra vágysz leginkább Karácsonykor? Kívánságlista...

Wishlist az előző bejegyzésben.

16. Van családi hagyományotok?

Családi hagyomány közösen fát állítani, díszíteni 24-én, főzni és pakolászni, csomagolni, rákészülni az estére. Este összeülünk gyönyörködni a fában és ajándékozni, beszélgetni, játszani (társas, kártyázás). Semmi különös mégis, amiért évről-évre fogy a szűk család, így egyre jobban vágyom visszahozni a múltat és hiányolom, ami akkor volt. Nehéz az élet...

17. Kedvenc karácsonyi zenéd és filmed?

Film: Hmm.. Hát.. Öm.. Polar Express-t régen imádtam. Nincs semmi újdonság azóta. Nézek mindenfélét, ezért karácsonyi nincs. 

Zene:



18. Várod az Új Évet? Mit szeretnél elérni 2020-ban?

Őszintén? Nem várom annyira. Jó a jelenben élni. Van pár tervem, de ezekről külön írok majd bejegyzést. Ide kiírni sok lenne.

19. Mész valahova Szilveszterkor? Kikkel ünnepled?

Nem tudom előre. Nem hiszem. Eddig barátnőmmel és szüleimmel töltöttem, de most valószínű a párommal kettesben vagy a szűk családdal. Változhat még.

20. Mi az, ami szerinted megváltozott Karácsonyban, Szilveszterben a régi időkhöz képest nézve?

Szerintem elég sok minden, de ezt 2018-ban egész jól már megfogalmaztam. Olvassátok vissza, ha érdekel titeket!

0 Megjegyzések