Tekints a jövőbe!

 Tekints a jövőbe!



Nemrégiben beléptem egy csoportba Facebook-on. 2 éve nem nagyon foglalkoztam ilyen témákkal, de valamiért azt éreztem ott a helyem, újra el kéne kezdeni foglalkozni a jóslással. Jól éreztem, mint mindig érdemes volt hallgatni a belső hangokra. 

Kiírtam, hogy szívesen veszek jóslást bárkitől, aki szívesen jósolna nekem. Egy kedves lány jelentkezett is. Felhívott és elmondta miket lát.. Enyhén döbbenten ültem! Nagyon igazakat mondott és lenyűgözött! mivel én is foglalkozok ilyen témákkal felüdülés volt végre találni egy olyan hozzám hasonló személyt, aki szívvel-lélekkel csinálja. Ajánlom nektek őt! Ha szeretnétek keressétek meg Facebook-on. Elérhetősége: Franci.

Kicsit ismerjétek meg Franciskát, írt nekem egy kis bemutatkozót felétek:

Korcz Franciska vagyok, (Franciska Jósnő)

10 éve foglalkozok jóslással, tisztánlátással és spirituális lélekgyógyászattal. A fentiek ezt az utat szánták nekem hogy segíthessek az embereken. Fényt mutatok a kérdezőnek nehéz pillanataiban, helyzeteiben. Kártyák segítségével mondom el az égiek iránymutatásait. Cigánykártyából, csakra és mitikus tarot kártyákból jósolok. Tenyérjóslással is foglalkozok. Ez a szenvedélyem hivatásom amivel egész életemben foglalkozni szeretnék. Számlával rendelkezem. Ha esetleg nagyobb jóslásra, iránymutatásra van szükségetek keressetek bizalommal. Egy konkrét kérdésre ingyen válaszolok azoknak akik új vendégek. Ilyenkor célszerű olyat kérdezni ami igen - nemes válasz, mert ilyenkor csak a végkifejletet nézem meg, elemzés nem történik. A továbbiakban áraim: fél óra 5000 ft, egy óra 7000ft. A fizetés utalással történik. Számlát messengeren pdf formátumban vagy e-mailben küldöm. Csodálatos napot mindenkinek!

Keressétek őt bizalommal! Szép napot!



0 Megjegyzések