2021-es összegző kitöltve (full)

Éves összegző
2021
BÚÉK! (2022)


Ennek a bejegyzésnek az a lényege, hogy minden hónapban történt egy olyan esemény, ami jót és rosszat adott. Először végig kell gondolni a 2021-es évet, majd hónapokra bontva 1-1 mondattal leírni ezeket a helyzeteket, érzéseket. Nemcsak visszatekintésre alkalmas, hanem tanulságos, önfejlesztő hatású. Aki nem szereti a negatívumokat feljegyezni, azoknak a pozitívumokat ajánlom. P (pozitív), N (negatív). Érdemes megcsinálni, szerintem nagyon jó! Kitöltve meglátom én kiteszem-e.. :)


Január

Első írásom, hogy szemembe robbant a ragasztó, sürgősségi, 3 napig extrém fájdalom (soha többé és senkinek se kívánom). Shark Design teljes vége, szomorúság kicsit. 

Február

Egy nagyon szomorú eset részesei voltunk sajnos... Érden Lidl-nél voltunk, amikor láttunk letakarva egy "idős" nőt, mondták nekünk tilos bemenni a boltba. Még hírekbe is benne volt. Vásárolt, összeesett és meghalt hirtelen.. Itt megfogadtam minden percet kihasználok az életből, mert 1mp és vége szakadhat.

Március

Fejünkbe vettük neon sárgára fújjuk a kocsit.. Élveztük csinálni, nagyon buli volt, de olyan almazöld lett, hogy ennyit nem fogtuk még a fejünket, közben a hasunkat a nevetéstől... Foltos, almazöld, nono. Máskor ezt nem tesszük házilag.

Április

Valamiért csak a hülye balhék vannak felírva, de ebben a hóban elég sok.. Persze van más is a kifejtett részen.

Május

Első oltásom és para tőle. Palotán sétálva, ahol a párom lakott, erdős részen vaddisznókat láttunk, izgi volt. Szeretem azt a részét a helynek.

Június

Sok Balaton és Velence. 2. oltás. Mászkálós hó volt, pedig meló se volt itt még.

Július

Július nagy kétségek közt telt el... Nem tudtam merre visz az út, mit hoz a holnap, csak a csodában hittem minden jó lesz. Találtam Palotán erdőnél sétálva egy kiscicát, akinek szerencsére azonnal lett szerető gazdija! Ő nem hozzám került, de ott helybe lett gazda, aminek örültem, akárhogyis magammal hoztam volna. Olyaaaan édi volt...

Augusztus

A sok negatív esemény után remény csillant, lett egy jó munkám a párommal, végre egyensúlyba kerültünk. Ez a hónap majdnem tökéletesnek volt mondható. Leszoktam a cigiről!

Szeptember

Sok munka, sok utazás, sok élmény, amit szerettünk mindketten. Segíteni akartunk költöztetni valakit, de sajnos nem jött össze, végülis más megoldást kerestünk. (Új dolgokat tapasztaltunk meg)

Október

Szülihónap! 26 lettem és az a nap jól telt, imádtam a Halloweeni öltözetet a szobámban. 

November

Covid és rengeteg szenvedés, betegeskedés, depresszió. Nem volt jó hónap, de túléltük és ez számít.

December

Gyűltek a fellegek felettem. Hangolódni akartam karácsonyra, újévre, de nem úgy történtek az események, ahogy elképzeltem, persze alkalmazkodni tudni kell. Sok veszekedés az évben változtatásra sarkalt. Kell a kitartás, célok 2022-re.

Ide pedig pár kérdés lezárásként az idei évhez!

  • Az elmúlt év két szóban. (+ és -)
+ Csodák vannak. - Veszekedés.
  • Kedvenc film, sorozat, könyv, zene, hobbi.
Filmekből lenne vagy ezer, de a Vámpírnaplókat, Squid game-t helyezem ide sorozatra való tekintettel. 
Könyvet aligha olvastam sajnos, max a sajátom lapozgattam, írtam 2 mondatot hozzá.
Zene: LilG- Álom új kedvenc!
Hobbi: Mint eddig is az írás a szenvedélyem.
  • Mit írnál le az évedről 2-3 mondatban, amit nem szeretnél elfelejteni?
Sose szabad feladnom! A legrosszabb dolgokban is meg kell látnom az értelmet, pozitívnak kell lennem és nem Covid+. Hinnem kell erősebben és erősíteni önmagam jobban.
  • Miket értél el? (3) Hogyan sikerült elérni?
Lett egy jó munkánk. - Addig mentünk, míg az élet elénk nem ajánlotta.
Jobban kitartok. - Nem ijedek meg a rossz dolgoktól, fejjel a falnak effektus.
Újra hiszek a csodákban. - Elsőhöz kötve.
  • Milyen veszteség ért? (3)
Sok vita, ami a hangulatom lehúzta.
Önbizalmam ingadozó. Néha azt se tudom már ki vagyok.
Összes barátom eltűnt már.
  • Ki/kik támogattak az évben?
A kis köröm.
  • Ki az, akit nem felejtesz el ebből az évből? Miért?
Na ez egy jó kérdés ezt megtartom magamnak. :)
  • 3 kihívás.
Akkor is szeretni, amikor azt érzem minden elveszett, rossz.
Hinni, amikor azt érzem vége az életemnek.
Betegségben is bízni abban, hogy minden jó lesz egyszer. (még várok rá)
  • 3 dolog, amit megtanultál.
Nem feladni, hinni, kitartani.
  • Engedj el minden negatívat! (3 mondat)
Szeretnék boldog lenni, egészséges és elengedni minden negatív érzést, gondolatot 2022-es évemre és elfelejteni eme részt 2021-ből. Egy mondatba is letudva :D
  • 3 pozitív dolog, ami előre vitt.
Előrébb.
  • A legjobb hónapod! Fejtsd ki!
Augusztus, kifejtettem már előrébb.
  • Előző évi tervek és a jövőéviek egyeztetése.
Naplómban megtörtént. :)
  • 2022-es fő cél!
Egészség, boldogság, szerelem és minden ilyesmi alap. Fejleszteni önmagam.
  • 1-1 mondatba válaszolj! Család, barátok, pénz, karrier, szórakozás, szerelem/kapcsolat, környezet, test, lélek, célok, plusz szavak, amik fontosak.
Család: hol fent-hol lent a kapcsolat, de alapszinten megvoltunk és kaptam segítséget, ami jól esett.
Barátok: ??? Ideje keresni.
Pénz: Végre van munka. Jól fizet, nincs panasz.
Karrier: Azt csinálom, amit szeretnék.
Szórakozás: Az mi? Talán utazások munka miatt, filmezés.
Szerelem: Kitartás.
Környezet: Hangulatos és tiszta volt végig. Jövőre újratervezés.
Test: Javulhatna erősen...
Lélek: Szeretném, hogy szeressenek, elfogadjanak stb.
Célok: Rettegj 2022. :D
  • Legszebb pillanatod egy képben!


  • Zárd le a 2021-es éved! 
Szia 2021, gyere 2022 várlak! Csodákkal és minden jóval teli évet szeretnék tőled kérni!
  • Tanácsokkal lásd el magad jövőre!
Ez naplómba lesz összegyűjtve és idővel bejegyzéssé formálom. :)

0 Megjegyzések