20 pozitív gondolat!

20 pozitív gondolat

Mondanám a hónapra, de az megkésett lenne, szóval csak úgy önerősítésre. Nehéz helyzetben a legnehezebb valahogy egy kis jót csempészni az életünkbe, de nem lehetetlen!

- Ha valamit szeretettel csinálsz az már maga a siker.

- Nincs olyan, hogy lehetetlen, elérhetetlen.

- Élni ne más miatt akarj, hanem magad miatt és ne foszd meg magad a leendő jó dolgoktól egy buta lépéssel.

- Minden nap úgy kelj fel, hogy ez az utolsó és ragadj meg minden percet, keresd a boldog pillanatokat.

- Nem véletlen van a hit, enélkül elvesznénk a sötétben. Hinni tudni kell, mert előrébb tud vinni és erőt adhat.

- Ne azt várjuk más tegyen minket boldoggá, hanem tegyünk azért, hogy más nélkül is elégedettek lehessünk, boldogak.

- Ha valaki mérgezi az életünket adjunk neki esélyt változásra, de ne hagyjuk magunkat a mélybe húzni.

- Néha azt érezzük tehetetlenek vagyunk, de ilyen nincs. Állj meg egy pillanatra és gondold vég mennyi mindent tudsz csinálni, addig elmélkedj míg megoldást nem találsz a helyzetre.

- Selejtes vagyok, senki se szeret, csúnya vagyok és efféle gondolatokat programozd át agyban. Én is érek annyit, mint bárki más, bárki szerethet, mert igen is szerethető vagyok, másnem teszek érte "jobb", kedvesebb stb., legyek. Ha szép vagyok, ha nem, legalább önmagamat adom és nem álarcot viselek 0-24. Egyébként szép vagyok és ezt el is hiszem.

- Ne keresd önmagad, hanem hozd létre.

- Ha valaki rosszul bánik veled az nem a te hibád, hanem az övé. Legrosszabb helyzetekben is szeretettel kell tudni fordulni a másik felé, tisztelettel. Különben nem érdemel meg téged.

- Mindig legyen valami, ami motivál, hajt előre. Apró dolgoktól a hatalmasokig. Határ a csillagos ég.

- Minden nap tudatosítsd szavakkal, tettekkel szereteiddel azt, hogy hálás vagy nekik létezésükért és mennyire szereted őket. Apró gesztusok is aranyat érnek.

- Ha valaki tiszta szívből szeret, azt megbecsülöm és értékelem nekem megadatik. Nem bántom meg, kiállok mellette, biztosítom szeretetemről.

- Mindent elérhetek, ha eljön az ideje. Türelmes vagyok.

- Jól próbálok dönteni minden helyzetben, ha hibázok viszont nem büntetem magam. Lehet javítani, amit elrontok.

- Minden körülmény között őszinte vagyok magammal és másokkal egyaránt.

- Ne add fel a reményt, csodák léteznek.

- Energikus, egészséges és magabiztos vagyok, teli lelkesedéssel, határtalan erővel.

- A múltam elengedem, lezárom és rengeteg jót vonzok a jelen életembe, beengedem bátran a jövőt.

Kellemes hétvégét! 👆💥

0 Megjegyzések