Kiket követek instán? (2)

Kiket érdemes követni instagramon?

2. rész

Szeretnék nektek írni arról, hogy kiket követek instagramon és miért. Ezt egy sorozatnak gondoltam, remélem tetszeni fog nektek és ti is megosszátok velem kiket követek, kik azok, akik inspirálnak titeket valamilyen formában. Lássuk az elsőt:


1. Shadowhunters


Kedvenc sorozatomnak az oldala. Ha szeretitek az árnyvadász könyvsorozatokat biztos ismerős nektek a neve. Legjobb!! Március 20-án jött ki a 3. évad, ami miatt szerintem megkattantam. :D

shadowhunterstv



2. Tutorials Inspirations


Jó kis kreatív insta oldal teli ötletekkel. Nézzetek be, ha szeretek valami újat alkotni.

tutoriaisinspirations



3. Madeleine


Imádom ezt a nőt és amerre jár utaskísérőként... Fantasztikus tájakat fotózgat a munkája révén! Check..

pilotmadeleine



4. Rebeka Kárpáti


Ő sok magyar csatornán feltűnt már (pl. Jóban rosszban). Ismerős lehet a szerepei végett és a youtube csatornája miatt is. Egy aranyos lánynak tűnik, aki szereti a közönségét, tanácsait érdemes megfogadni bizonyos dolgokkal kapcsolatban. Jó képei vannak! A stílusa nekem bejön.

rebekarpati



5. Art / Love, learn, art


Inspiráló insta oldal lehet művészi beállítottságú egyéneknek.

art_spothlight



6. Makeup & contouring tutorials


Sminkelős oldal csajoknak, akiknek a sminkelés az élete. 

makeup.contour



7. Darkartistries


Kedvenc darkos témájú oldalam. Gothoknak, horror rajongóknak kötelező!

darkartistries



8. Marie Heintzen


Nagyon szép goth lány. Imádom a képeit!

tavujesus



9. Tally Weijl Hungary


Igen ez a márka insta oldala, de én szeretem a képeiket, ezért követem őket. A márkát is szeretem, így bekerült ebbe a posztba.

tallyweijlhungary



10. Hair Videos Tutorials


Akik szeretik a hajukat különféle módon hordani, azoknak ez az oldal sok inspirációt adhat! Nézzetek be, ha unjátok a kiengedett, copfozott átlagos hajformátokat!

styleartists



Színes a felhozatal, de én is ilyen vagyok "darkos", de színes világnézetű. :)

0 Megjegyzések