Képek

Mert szeretek fotózni


Íme tőlem is egy kicsit személyesebb, közvetlenebb bejegyzés. Fogjuk rá.. Igazából még nem ismertek igazán, hiszen egy képen se szereplek én, nem tudjátok ki rejlik a blog mögött nagy részben. Most nem mondom azt lerántom a leplet személyemről, de mivel ez a bejegyzés a kedvenc saját fotóimról szól, kicsit mégis közelebb kerülhetek hozzám. Igen az írás mellett az életem értelme a fotózás, mivel amúgy is kiegészítik egymást nem annyira meglepő szerintem ez az egyik álommunkám. Írni, fotózni és ebből megélni szép is lenne. 
Ha azt várjátok viszont, hogy egyszer kiderüljön ki is vagyok, megígérem az 1000. megtekintés alkalmával, ami nincs messze bemutatkozok rendesen. Eddig nem tartottam fontosnak ezt a lépést, mert nem "önreklámból" írok, hanem segítséget, szórakozást nyújtani próbálok, ezért nem is akartam fókuszba helyezni magamat igazán. Na, de nem érek a végére az írásnak... Lássuk a képeim szerintem (amatőr fotós vagyok):


















































0 Megjegyzések