Bőrápolási kozmetikumaim #1

Bőrápolási kozmetikumaim
1. rész


Első igazi ilyen bejegyzésem beauty témában. Bemutatom ebben a sorozatban nektek, én mivel szoktam ápolni a testemet, arcomat. Több termékcsalád és termék kerül most elemzésre. Lesznek régi és új termék tesztek, megfizethető áron. Remélem tetszeni fog nektek ez a felkapott beauty irányvonal és tudok segíteni a jó kozmetikumok beszerzésében. Szépülj velem (#szepuljvelem)! :D
Kedvencek után egy mosolygós cica látható!




1. Balea micellás arctisztító és sminkeltávolító gél

Sminkeltávolító és arctisztító gélt csak utóbbiként vagyok hajlandó alkalmazni. Pontosan miért? Mert csípi/marja a szememet! Nagyjából megvakultam egyszeri használat után. Sminklemosásra így nekem egyáltalán nem vált be, viszont arctisztítóként annál inkább. Csökkenti a faggyútermelést, hűsíti a bőrt és hidratál enyhén. Citrusos illata meg magával ragad. (Vegán termék)


2. Balea micellás arctisztító víz😻

A micellás vizet én személy szerint sminkeltávolításra alkalmazom csak. Szimpla bőrtisztításra nem szoktam, mert kipattog utána a bőröm könnyebben. Szememet nem csípi, zavarja semmilyen szinten, ezért imádom. Könnyed és friss érzést hagy a sminklemosás befejeztével. Vízzel öblíteni szoktam az arcomat használata előtt, hogy ne legyen túl makacs a smink. Utána nem mindig tartom fontosnak. Illatmentes, így nem zavaró azoknak, akik nem szeretik az illatos verziójú arctisztítókat. (Vegán)


3. Garnier Pure Active Exfobrusher
Link és Link2

Eltávolítja az elhalt hámsejteket, bőrújító hatása van, masszíroz, csökkenti a faggyútermelést (valakinek, mert sajnos nekem nem csökkent...). Használat után érdemes hidratálni a bőrt, mert enyhén száríthat. A fejét mindig tisztán kell tartani! Illata erős. Nekem arclemosóként, masszírozásra bevált. A faggyútermelést nem tudta megakadályozni, így csodát nem művelt, de puhább lett a bőröm legalább.



4. Garnier Pure arctisztító gél

Ez az arctisztító nekem semmit se használt, nem jött be. Az illata mentás, kellemes, de felesleges pénzkidobás lett az eredmény nálam. Nem veszem újra. Másnak ettől függetlenül jó lehet, próba szerencse.


5. Avon 3 in 1 Gentle Aloe arctisztító és hidratáló tej😻
Avon, linket nem találtam

3 az 1-ben gyengéd arctisztító tej, ami szuperül hidratál, tisztít, nyugtatja a bőrt. A használat után tiszta és pihe-puha az arcom. Az illata kifejezetten frissítő, nem tolakodó. Én nagyon szeretem, 1-3 naponta használom, ezért csak ajánlani tudom! Szememet se irritálja, ha belemegy.

6. Clean and Clear Deep Action arctisztító gél😻
Drogériák, hipermarketek

Hűsít, frissít és tisztítja kiválóan a bőrt. Tiszta pórusokat biztosít. Egy nagy kedvenc! Az én problémás, zsíros bőrömre tökéletes választásnak bizonyult. Erős illata van, de nem zavar a hatása végett. 3-7 naponta használom arctisztításra. Engem nem szárít, de szoktam hidratálni utána ritkán, ha szükségét érzem.


0 Megjegyzések