5 paranormális élményem

5 paranormális élményem


Tudom sokan szeretik az igaz történetű, paranormális témával foglalkozó sztorikat. Ha már tegnap Momoról esett szó, gondoltam pont jó ötlet lenne leírni pár ilyesféle para történést, ami velem esett meg. Annyi a különbség erre aligha van normális magyarázat. Na, de nézzük is meg azt az 5 paranormális élményemet, amit átéltem a múltban...



1. Léptek

Gyerekként ültem a szobámban és játszottam az ágyamon. Nem vicc, de ahhoz képest sötét volt, hogy nem este történt. Valószínű esős nap lehetett, nem emlékszem. Békésen elvoltam egyedül mikor kezdtem elsőnek azt érezni, hogy figyelnek. Nem vettem különösebb tudomást a dologról. Aztán hirtelen lépteket kezdtem hallani. A szobám sarkából indult ki a forrás és egyre közeledett az ágyamhoz, míg érezhetően előtte megállt. Tisztán emlékszem férfi jelenlétét éreztem meg. Úgy megijedtem, hogy üvöltöttem anyumnak azonnal jöjjön. Viccesen próbált megnyugtatni, hogy biztos a tető ropogott vagy madarakat hallottam. Most komolyan? :D

2. Foglenyomat

Nyári nap volt és jó meleg idő. Kint építették a konyhánkat. Le volt választva az a rész és senki nem tudott a ház többi részébe bejönni, mármint munkás. Meleg időben én szeretek elbújni aludni (átvészelni a meleget). 14 éves voltam ekkor. Alvásból felkelve arra ébredtem, hogy jól látható fogsornyom díszíti a lábfejem. Nem kicsit paráltam be. Álmom se volt megnyugtató, szóval rejtély ki/mi okozhatta...

3. A démon

Pár éve írtam egy blogot csakis természetfeletti témában. Pont démonokról jegyeztem be egy bejegyzést, mikor éreztem figyelnek és hátrafordultam székkel. Láttam közel 1 méterre állt és figyelt egy teljesen jól kivehető árnyalak. Ránéztem és köddé vált. Csak, hogy tudjátok egyedül voltam itthon és a reakcióm annyiba fulladt ki, hogy visszafordultam írni tovább. Tipikus én.. Idővel mindent megszokik az ember.

4. Szellem Angyalin

Nyár. 18 lehettem és lementem barátnőmmel telkükre Angyalira. Igazából ehhez a helyhez nem egy sztorim kötődik, de elsőnek ezzel kezdeném. Adott egy kis elzárt sziget a Duna mentén. Este kint ültünk a stégen, beszélgettünk a világ dolgairól többen, mikor megláttunk a járáson valami fehéres árnyat. Fura neszt hallottunk nyomában. A stégről közelebb rohanva láttunk többen egy női, áttetszőnek ható szellemet, ami elsétálva köddé vált. Elég para volt, így egész éjjel a stégen erről szólt a csevegés tovább.

5. Kamera

Mai utolsó sztorim mostani. Nálunk kint, bent kamerarendszer van. Nem, ez nem a Paranormal Activity. Anyumék elutaztak nyaralni és egyedül maradtam itthon. Barátnőm átjött hozzám egyik éjjel itt aludni. Szokványosan ment a kamera és vette az eseményeket. Mielőtt lefekszünk gondoltam megnézem a monitorokat minden oké-e. Rájuk nézve a konyhába észrevettem egy fénygömböt. Siklott jobbra-balra, majd megállt és eltűnt. Nem éreztem negatívságot, így nyugodt maradtam, de azért az alvás nehezebben ment nekünk, abból kiindulva, hogy előtte nem láttam ilyet.

0 Megjegyzések