MOMO!?

Momo jelenség



Annyira felkapottá vált ez a Momo téma, hogy én se maradhattam ki. Nézzük meg ki a fene/mi a fene is ez a MOMO?

A WhatsApp nevezetű internetes chat oldalon terjedő fiktív személyek, karakterek, igen már sokan használják fel. A fiatalokra specializálódott rémisztgető Momo elvileg életeket tesz tönkre, fenyegetőzik. Momo-t valaki létrehozta. Feltehetően programozó, hacker, unatkozó egyén állhat a több nyelven beszélő rém mögött. A chaten bárkit el tud érni, aki szimpatikus neki és már kezdetét veszi is a lenyomozásod és effélék. Van egy telefonszáma is láthatóan, amit sokan próbálnak hívogatni kisebb-nagyobb sikerekkel.
Sokan összekötik egy lány halála, feladatok miatt a kék bálnával.
Az eredeti "lény" egy japán kiállításon tűnt fel anno 2016-ban és zsarolók kezdték használni profilképként, most 2018-ban.
Momo ár kezd terjedni különböző oldalakon, például youtube, facebook. Senki se tudja meddig fog elmenni Momo, megint egy beteg elme szüleményéből kipattant őrület kerekedik az viszont biztos...

Egy tanács: Ne kerüljetek közelébe Momo-nak, ne féljetek tőle, ne provokáljátok és lehetőleg tényleg ne is vegyetek róla tudomást. Hülyeségekbe belekeveredni nem menő! Félni meg felesleges! (ha mégis bajba kerülnétek ez az őrület miatt, kérjetek segítséget!)

Fontos!

Most senkit nem akarok lelombozni, de nem néztek horrort? Nem tűnik fel senkinek, hogy Momo mennyire hajaz a Felelsz vagy Mersz című filmben rémítésre használt arcokra? Itt van egy kép a filmből és íme Momo:


Lehet nem is annyira véletlen most került képbe ez a dolog...

2 Megjegyzések

  1. Érdekes,hogy én tegnapig nem Hallottam erről a Momorol. Film előzeteseket neztem,akkor akadtam ra. Neztem is milyen randa feje van,mire olvastam,hogy mi alapjan keszitettek a filmet. Egesz idoben hallok rola 😆

    VálaszTörlés
  2. Ami késik, nem múlik! Mint a válaszom sem... :D

    VálaszTörlés