5 paranormális élményem #2

5 paranormális élményem


Tudom sokan szeretik az igaz történetű, paranormális témával foglalkozó sztorikat. Ma másodjára hoztam nektek 5 történetet, ami biztos felborzolja a kedélyeket. Első részt itt olvashatjátok el: Link.



1. Repülő fémdoboz

Barátnőmet áthívtam magamhoz. Egész jól emlékszem minden pillanatra, abból  a napból. Nagyon jól elvoltunk, hülyéskedtünk, beszélgettünk és gépeztünk. Valamit mutattam a gépen. A gépasztalom mellett volt egy kis komód, teli fémdobozokkal, mert gyűjtöttem őket. Mit ne mondjak valami para témában mutattam neki érdekességet, amikor magától Középről felrepült az egyik doboz el a szoba sarkába. Hirtelen olyan csend lett köztünk... Csak pislogtunk, mi történt és hogy. Aztán nevetés, felmértük lehetetlen és visszatettem a dobozt a helyére. Nálunk nem voltak meglepőek a paranormális dolgok látszik.

2. Lökj fel sztori

Ez nem is olyan régi eset. Nekem saját emeletem van. Éppen lentről jöttem fel, telipakolt kézzel, mikor a folyosón valami/valaki akkora erővel jött nekem, hogy fellökött és elejtettem mindent. Vállamnak telibe nekiment. Reakció megint telitalálat: Lökj fel, mondtam a semmibe.

3. Lökj fel 2.

Ez már régebbi sztori, a barátnőmnél játszódik. Ő náluk a pesti albérletükben nem volt titok szellem tanyázik. Láttak már vérfoltokat a fürdőben, repkedtek dolgok és minden hasonló. Sok ideig ezért nem is mert áthívni magához. Idővel megismert rendesen, tudta, hogy nem vagyok nyuszi, így első alkalommal ott aludhattam náluk. Meg is lett az eredmény. Reggel mikor a szobájába voltunk és felakartam öltözni suliba, léptem egyet előre és azt vette észre, hogy valaki majdnem ledönt a lábamról, szabályos módba megtántorított valami. Kérdezte ez mi volt. Mondtam neki valaki nekem jött, de úgy istenesen. Fájt is a vállam tőle picit. Szerintem egyfajta mánia nekem jönniük...

4. Barátnőm démona

Volt barinőm nem titkoltan szerette a sátánizmust. Mondta is, hogy eladja a lelkét meg hasonlók. Amilyen ügyes volt szerzett is magának egy démont, aki támogatás helyett mást adott. Terrort. Elmondta szokta piszkálni, zaklatni. Ott aludtam nála és reggel fura álmom volt... Enyhén fogalmazva zaklatott a démona, ráadásul lehúzott ébredéskor az ágyról, ruhám nem teljesen a helyén (nem kell túlgondolni) , amit szóvá tettem neki, gratulálok. Végül továbbállítottuk a lényt, mert nem volt vicces helyzet. Előszeretettel küldök más éghajlatra bárkit, ha bánt vagy szeretteim zaklatja. 💀

5. Repülő fej

Na, ha ezt most látná a volt barátnőm tuti biztos szakadna a címen is. Kár nem vagyunk jóba már. Ezt a sztorit hagytam direkt utoljára, mert nagyooon vicces. Egy szép szülők nélküli éjszakáról van szó, amikor kibeszéltük pia társaságába a depressziónkat. Én nagyon kivoltam emlékszem tisztán. Egész végig szinte sírtam. Barátnőm próbált vigasztalni minden jó lesz. Részeg nem voltam azt leszögezem most. Soha nem ittam úgy, hogy ne tudjak magamról. Szóval bent voltunk szobámba, összeölelkezve sírtunk, ittunk. A szobám az emeleten van. Egyszer csak felkiált, hogy valaki benézett az ablakon. Mondom mivan kit láttál, mit láttál. Erre ő egy repülő fejet. Hát nem felejtem el, sírásból, sírva nevetés lett a földre esve. Ő utána ezerszer elmondta még 1000% ott volt valaki, nem a pia hatását produkálta. Üdvözlet annak a férfifejnek. 😆


0 Megjegyzések