15 tény rólam #2

15 tény rólam

2. rész



Ha úgy nézzük nem túl érdekes téma, de szeretném, ha jobban megismernétek e blog íróját, vagyis engem. Tudjátok kivel is van dolgotok! ;)
Előző 10 tény itt: Link.


  1. Nem tudom kikapcsolni az agyam. Szó szerint. Állandóan valamin jár az agyam és kattogok. Jobbik esetben feleslegesen, hülyeségeken, rosszabbik esetben valós problémákon, eseményeken, amik értek. Nincs pihenő gomb még éjjel se.
  2. Nem felejtek. Az egy dolog, hogy gyerekkoromból fel tudok idézni bármit, de tényleg csecsemőkoromból is vannak, ha más nem képek, amik bevillannak. Nem mindig jó ez, mert olyanok is megmaradnak, amiket szívesebben felejtenék, de nem tudok egyszerűen. Pozitívum, hogy újraélhetek bármit szinte a múltamból.
  3. Elnéző vagyok. Nagyon sokszor megbocsájtottam olyan személyeknek, elnéztem dolgokat, amiket más nem tett volna. Megbocsájtó típus vagyok, de egy ponton szakad a cérna most már.
  4. Látszatra egy kedves, aranyos, szelíd lány vagyok, de belül az évek keménnyé tettek. Nem jó, ha ujjat akarnak húzni velem. Tűzön-vízen át és nem jó a értelemben. Bosszúálló vagyok és nem a skorpió jegy miatt. Én kivárok. Ellenségnek nem kívánnám magam.
  5. Kiváló nyomozó adottságokkal rendelkezek. Nem csak féltékeny barátnő szintjén értve ezt.
  6. Ha már előző féltékeny szó, akkor nemrég rájöttem eléggé ez a típus vagyok. Első komoly kapcsolatom a mostani (remélem egy életre), így van mit tanulnom. "Nem viszem túlzásba" és míg okom nem volt rá elő se jött, de van bennem egy ördögi hang na. Bizalmam elérni nagyon nehéz, mert a múltam ezt tönkretette. Teperni kell és nem hibázni hozzá.
  7. Ha szeretek valakit, azért bármit megtennék. Bármit... 
  8. Végletek embere vagyok. Két részem van: imádok rajongásig valakit vagy gyűlölök. Nincs bírom, nincs talán szeretem stb. Szeretem van és utálom. Próbálom javítani legyen semleges kör.
  9. Nekem nagyon fontos, hogy legyen kivel beszélgetnem jókat. Szeretek segíteni másoknak, lelkizni, érdekes témákat, tabukat boncolgatni. Ami nem átlagos mind jöhet témában.
  10. Én teljesen máshogy szemlélem a világot, mint a többi ember. Biztosra írom! Én magam is más vagyok, egy ritka fajta. Humorom meg jó!👅😂
  11. Utálom a cigi szagát, nem szeretem a dohányzást, mégse tudom letenni egykönnyen.
  12. Ha tehetném az összes árva/bántalmazott állatot magam köré gyűjteném és életet biztosítanék nekik. Nem engedném, hogy meghaljon egy állat se.
  13. Ha valami rossz nem eldobom, nem elmenekülök előle, hanem harcolok, javítom.
  14. Imádok írni. Minden hónapban készítem a következő havi felbontását a bujomnak. Regény, blog meg plusz szenvedély. Teljesen kikapcsol.
  15. Nem ehetek gluténes ételt, nem ihatok koffeint, mégis imádok bűnözni... Tudom rosszul leszek, mert érzékeny a gyomrom, de nem tudok ellenállni. Amit megtiltanak azt tuti csinálom... Késői lázadás. Kivétel a karantén téma. 😆
+1 Sose vágytam tökéletes lenni, se normális, csak önmagam szeretnék lenni. Szeretném, ha így elfogadnának és szeretnének. Mindenkinek megfelelni nem akarok, csak a közvetlen környezetemnek kedvére tenni 1-2 kedves gesztussal, ami nekik fontos.

Érdekesnek nem tudom számítanak-e, de ez vagyok én. Ha valamiben magadra ismertél az csak a véletlen műve lehet!

0 Megjegyzések