Life Update 05.14.

Life Update 05.14.



Már kiírtam pár napja sajnos beteg vagyok, ezért nem volt bejegyzés egy ideje. Most írok, de valóság az, hogy még mindig nem gyógyultam meg, így naponta nem lesz erőm írni. Nyugalom nem korona (tesztet szereztem, negatív volt). Két hete kezdődött nálam ez a nyavalya hányingerrel, szédüléssel és azóta folyamat fent áll nálam. 
Az igazi rosszullét 1 hete kezdődött. Átmentünk páromhoz és elterveztük 2 hetet ott töltünk náluk. Első pár nap fantasztikusan jó is volt, míg pénteken kezdtem érezni, hogy megint rosszabbul vagyok. Estére le lett beszélve program. Nem akartam lemondani, így kimentünk szabadba haverjaival találkozni. Egyik haverja jött ki végül, akivel nekiálltunk inni. Eleinte én mondtam nem, de annyira jól éreztük magunkat, hogy hányingerre ráittam. Leghülyébb döntésem volt...
Éjfélig még jól is éreztem magamat, de ahogy felértünk már kevésbé. Szobába beérve éreztem egyre jobban üt az alkohol és egyre jobban baj lesz ebből. Tipikusan vödörbe lógott a fejem éjjel. Bealudtam és elhittem ez reggelre megszűnik. Nem...
Másnaposság egy dolog. Szédülsz még, fáj a fejed, kis hányinger és ennyi szokott lenni. Nekem ezek durván erősek voltak, plusz vödör egész nap, iszonyat gyengeség, semmi étvágy, inni alig, fogyás, hőemelkedés. Éreztem valami többről van szó itt. Másnap ugyanez vödör nélkül, de enni nem tudtam, mindentől iszonyat émelygés jött rám. Mivel mai napig fennáll ez tuti valamit összeszedtem. Nem részletesen terveztem ezt leírni, de tartozok nektek ennyivel, mert sokan olvastok naponta!
Most itthon vagyok, nem mászkálok, pihenek és bízok benne mielőbb jobban leszek. Ahogy összeszedtem magam belelendülök újból a blog írásába, már hiányzik. :(
Remélem örültök ennek a kis szösszenetnek mára.
Legyen szép napotok!💖

0 Megjegyzések