Aktuális gondolatok a világról #2

Aktuális gondolatok a világról
2. rész


Utoljára ilyen poszt 2019. 04. 25-én volt te jó ég! Mennyi idő eltelt azóta és mennyi minden történt velem... 2019-ben ebben a posztban arról írtam, hogy egy gazdának ellopták a terméseit, ami nem kedves dolog volt, de a mostani bejegyzés inkább a jelenlegi gondolataimat fogja összefoglalni. Mindent, ami mostanság a fejemben motoszkált.




1. Mennyire szeretem mostanság a hétköznapokat. Itthoni munkával (home office féle) sikeresebben boldogulok, mintha bent kéne ülnöm valahol, igát hajtanom egy gyárba. Nyugalmasan intézem a melómat, közben rengeteg a szabadidőm arra, amiket szeretnék csinálni.
2. Nem vagyok strandolós. Én régen mikor egyedül voltam se szeretem extrémen, de lejártam én is nézelődni szívesen barátnőkkel, ha feldobták az ötletet. Manapság nem szeretek, mert utálom a tömeget plusz a magamutogató embereket. Nincs kedvem lemenni más csajok seggét nézegetni vagy izomállatokat, ahogy teszik-veszik magukat. Párom imád strandolni el kell fogadnom ezt és lejárok vele, de csak úgy, hogyha kora reggel megyünk és nincs terepszemle. Ezért is Őt választottam, mert elfogadja a kérésem és kedvemre tesz. Odafigyel rám eme téren ne legyen nekem rossz és most, amikor voltunk 2x jól is éreztem magam. Remélem marad ez a felállás, ha nem csak ketten leszünk is.
3. Végre megtudtam párommal beszélni azokat a témákat, amik felett elmondhatóan átsiklottunk régebben. Már jobban odafigyelünk egymásra közel 1 évesen. Sokszor sokan mondták nem leszünk jók együtt, de én sziklaszilárdan jelenleg úgy gondolom van jövőm vele. Nyitottak vagyunk egymás felé, titkokat kerüljük (véleményem szerint). Szeretem és a bizalmamon dolgozok felé, már nőtt.
4. Önfejlesztés megy. Megingó önbizalmam tornászom fel.
5.  Anyukámra jobban odafigyelek, mert tudom szüksége van rá. Aggódok is szüleim miatt sokat.
6. A koronáról annyit, hogy itt van, lesz is és szerintem az ország 90% nem foglalkozik az egésszel, nincsenek tesztelések se nagyon. Már annyira én se feszülök rá.
7. Az idő végre meleg, de hiányzik a kicsit hűvösebb idő. A szobám 30 fokos csak azért írom ezt.
8. A cicámra kéne egy kódoló, mert állandóan nyávog és nem értem mit. :D
9. Jövőre szeretnék kimenni külföldre párommal, jogsizni, ezen sokat kattogok, hogy összejöjjön.
10. Utoljára a súlyom. Végre sikerült a betegség után felhízni 3 kilót és bízok benne csak tovább megy felfele, mert volt pár nap mikor -1... Ilyenkor jött a depi és a mekis kaja, 5x evés, hátha felmegy. Ingadozó vagyok, minden téren ez miatt.


0 Megjegyzések