Heets teszt és egy kis nasi tesztelés

Heets tesztelés és egy kis nasi vélemény


Iqoshoz, Heets teszt




Rövid tesztelős poszttal jövök ma nektek. Elmúlt időbe nem titok próbálok leszokni a cigiről és ennek hatására még fél éve megvettem az Iqos-t. Szeretem nagyon. Jobb, mint a cigaretta több téren. Nem köhögök tőle úgy, mint régen. Egész jó ízek vannak hozzá. Kevésbé lehet káros. Megérte nekem. 

Most pedig nézzük meg milyen hibát vétettem. Igen hibát, mert láttam van hozzá több fajta íz egy online webshopban és annyira megörültem neki, hogy elég sokért rendeltem belőlük, 2 dobozt is némelyikből, próba nélkül. Olvastam róla előre, de leírtak alapján gondoltam nem lehet rossz ízük. Tévedtem... Berendeltem 1 kávésat, 2 áfonyát, 1 citrust, 1 barackosat, 2 dinnyéset. Körülbelül maximum 3 nap alatt megjött a csomagom. Nagyon vártam már.

Ahogy kézbe vettem már töltve az Iqos és rohantam elszívni az elsőt. Kávéssal kezdtem. Ez is hiba volt... Olyan szörnyű íz terjedt el a számban, hogy öklendezni tudtam volna. Nem bántásból annak, akinek bejött, de én rosszul lettem tőle. Alapszinten se szeretem a kávét, de ennek köze nem volt szerintem hozzá, de rosszabb mindnél megállapítom. Ezután jött a következő az áfonyás. Erről hallottam vegyesen jót és rosszat. Én beleesek a rossz táborba. Nekem ez se jött be. Lehet előbbi miatt, de ennek is szörnyű íze volt, azóta meg se próbáltam szívni. Harmadik teszt a barackos volt. Ez nagyon picit jobb volt, mint a többi, de nem dobtam el az agyam. Jött a dinnyés, amiről jókat olvastam, hallottam. Na végre erre azt írhatom bejött nekem is! Egy, amit szívesen szívok, bár a Sienna jobban fogy, de ez mellé nem rossz. Mondhatni ez maradhat. Citrusos semmi extra szerintem, az se váltotta be a reményeimet. Ha nem lenne a dinnyés pénzkidobásnak érezném az egészet. Mentet a helyzeten kicsit. Nagy reményekkel telve rendeltem be őket, de sajnos most azt kell írjam, hogy örülök, ha megszabadulok tőlük, visszajön valamennyi.

Ez a poszt ne vegye el a kedvetek tőlük, csak 1-et rendeljetek maximum és eltudjátok dönteni nektek mi ízlik, mi nem. Tanács, ne járjatok úgy, mint én.





Egy kis nasi ízteszt




Egyik nap edzés előtt beszabadultam egy kis kínai üzletbe, ahol vettem finomságot, amit ezer éve meg akartam kóstolni. A neve Mochi. Sok mindenkitől hallottam finomak, ezért nem gondolkodtam megvegyem-e. Kis kiszerelést vettem. Egyik gyümölcsös, másik babos. Na hát itt is a rosszabbal kezdtem... A gyümis nekem nem ízlett, de a babos isteni szerintem. Család többi tagjának nagyon nem jött be, de nekem igen. Másodikat újra venném, mert finom és nem szokványos nálunk. Az üdítő hozzá pink guava volt, ami "enyhén" cukros, de nem elsőre vettem, mert isteni szerintem.



0 Megjegyzések