10 ok, amiért várom a tavaszt...

 10 ok, amiért várom a tavaszt

Régebben sosem gondolkodtam el ezen, hogy miért érdemes várni egy évszakot, de ebben az évben hangsúlyt fektetek erre. Előző bejegyzés után jött az ötlet, hogy hangolódjunk kicsit rá. Keressük meg a pozitív részeket.

  1. Tavasz a megújulás, újjászületés ideje. Habár én január óta dolgozok magamon tavasszal több energiát szeretnék fektetni a kinti, természetközeli önfejlesztésre. Szokásosan jön a tavaszi nagytakarítás, selejtezés. Apróságok beszerzése, díszítés tavaszra. Kívül-belül, környezetbeli megújulás vár ránk.
  2. Természetnél maradva jön a jobb idő. Kint lenni szabadban, nem kabátban már számomra felemelő érzés.
  3. Virágzanak a fák, bújnak a levelek, gyönyörű táj. Minden évben csodálattal nézem, ahogy életre kell minden.
  4. Jön a kerti időszak családi házaknál. Van, akinek teher, de én annyira szeretem a frissen nyírt fű illatát, az első ültetéseket. A metszés persze már nem annyira jön be, de az se rossz munka. Ki kell bírni..
  5. Tavasz végén már előkészületek vannak a medence időszakra. Lenge ruhák ideje jön, jobban ki tudok öltözni, sok napsütés és nyaralások. Ha eljutok, ha nem bárhova, akkor is várt rész. Készülődés nyárra.
  6. Erdőbeli kirándulások, felfedezések. Nyáron tényleg a vízpart adja az elviselhetőséget számomra, de tavasz és ősz  a minden nekem, mert még nyugodtan mászkálhatok hőguta nélkül akármerre.
  7. Benti edzések helyét átveszi a kinti. Emellett szeretek kint írni, kiülni olvasni teraszra, iszogatni másokkal, zenét hallgatni.
  8. Lehet főzni is kint, ami családi programnak a legjobb. Ráadásul isteni kajákat csinálhat az ember szabad ég alatt.
  9. Esték. Nálam hagyomány kimenni este csillagos eget kémlelni, elmélkedni. Imádom! Jó társasággal meg még jobb.
  10. Az utolsó pont pedig a meg nem történt eseményekhez kapcsolódik. Teli vagyok hittel és pozitivitással, hogy jó dolgok várnak rám. 3 hónap alatt rengeteg minden történik majd.

0 Megjegyzések