28 önfejlesztő, pozitív gondolat (02.hó)

 28 önfeljesztő, pozitív gondolat Február havára

Olvashatod sorba vagy akár leírhatod kis cetlikre és húzhatod tartóból is. Utóbbi inkább ajánlott, mert személyre szabottabban kapod meg az útmutatásod. Tervezek még egy ilyet, ha látom tetszik nektek (sok a nézőszám), akkor felkerül az is.

  • Elengedek mindent, ami korlátoz!
  • Amit meg tudok álmodni, azt meg tudom valósítani is.
  • Pozitívan változik az életem, több önfejlesztő gyakorlatot nézek, keresek.
  • Valaki éppen rám gondol, szeretettel.
  • Erős vagyok! Bármit túlélek, harcolok, kitartok...
  • Saját életemért én felelek! Mostantól sokat mosolygok!
  • Bevonzom azt, amire vágyok!
  • Ma átértékelem az életemet és kiragadok pozitív élményeket a múltból, a többit lezárom.
  • Támogatást kapok, hogy kitől azt tudni fogom abban a pillanatban, amikor megtörténik.
  • Ma csupa jó dolog történik velem és a környezetemben, mert kivetítem másokra is a szerencsémet, pozitivitásomat.
  • Ma teszek kicsit a külsőmért. Énidőt tartok. Ragyogni fogok!
  • Következő napokban nagy meglepetés (jó) ér engem!
  • Új lehetőség, élmény vár rám, ami előrébb visz!
  • Fejlesztem képességeim, nyitottabb leszek.
  • Arra vágyok, hogy... Befejezem a mondatot és lépést teszek felé.
  • Felírom, hogy mit szeretek magamban és az életemben, min változtatnék szívesen a jobb élet felé.
  • Tavalyi évem, akár múltam pár mondatban és ezévi gondolatok, amik fejlesztenek 2022-re, tanulságok leszűrése. Felejtés, lezárás, elengedés újra, káros szokásokat ide értve.
  • Miért lehetek hálás? Vedd számba mik azok a dolgok, amikért hálával tartozol magadnak és másoknak. Köszönd meg!
  • Minden rosszban megtalálom a jót és értelmet, mert nincs igazán rossz, csak tanulságok és fejlődés.
  • Minél több jót adok a világnak, annál több jót kapok vissza.
  • Negatív embereket kizárom, lehetőség szerint fejlesztem őket.
  • Ma odafigyelek valami fontosra... Az egészségemre és mai naptól kezdve napirenden lesz. Épp test, épp lélek!
  • Bevonzom a bőséget, de tudom a pénz nem boldogít, a megélhetés fontos, a többi ajándék. Jóra fordítanom a pluszt!
  • Ma találkozok valakivel, aki segítségemre lesz. 
  • Elengedem a stresszt, szorongást és betegítő tényezőket. Lépek! Ha segít beszélek valakivel ezekről.
  • Március a tavasz, megújulás időszaka. Egy új én lép át az évszakba! Megtisztítom magam, a lelkem, környezetemet is. Nagytakarítás, selejt. Tavaszi hangulat előkészítése.
  • Nem félek semmitől és senkitől! Mai naptól magabiztos leszek! Szeretem és tisztelem magam!
  • Összeszedem a gondolataim. Ma 1 órát feláldozok és mindent véggondolok, leírom az érzéseimet a hónapról, terveket szövők a továbbiakra. Harmóniát teremtek test-lélek között. Mosolyogva várom a tavasz első napját. Hiszek a sikeremben! Pihenek egyet, meditálok utána.

0 Megjegyzések