Halloween Tag

 Halloween Tag

Red Blood Drops - Saját szerk.

Készültem nektek egy Halloween tag-gel, most elsőként külföldről szedett kérdésekkel, de ha elég kreatív leszek csinálok egy sajátot is valamikor. 

1. Kedvenc horror vagy Halloween témájú dal?
Coco dal, halott mennyasszony dal, this is halloween, come little children és sok más.

2. Nevezz meg valamit, amibe nem szívesen futnál bele egy sötét erdőben vagy egy elhagyatott épületben.
Magamba, de komolyan... 😁💀

3. Használtál már Ouija táblát?
Nem és nem áll szándékomban eme fajta kommunikáció. Nekem annyira nem jön be, hogy kipróbáljam.

4. Kedvenc horrorszörny vagy gazember?
Csak, hogy hű legyek magamhoz Drakula, Lestat és efféle karakterek.

5. Mi a leghátborzongatóbb dolog, ami valaha történt veled, amíg egyedül voltál?
Háh! Éppen blogot írtam, bejegyzést démonokról, mikor megéreztem magam mögött valakit. Hátranéztem egy fekete alak állt közvetlen mögöttem és szertefoszlott. Normális ember világgá ment volna én meg folytattam az írást vállrántva oké.

6. Babonás vagy?
Részben igen, de nem hiszek mindegyik babonában.

7. Láttál-e valaha alakokat a perifériás látásoddal?
Mindig látok. 😂 Többet kéne aludnom...

8. Melyik városi legenda ijeszt meg a legjobban?
A baj ott kezdődik, hogy igazából egyet se ismerek.

9. A horrort vagy a thrillert szereted jobban?
Horror és thriller is jöhet bármikor.

10. Ha lehetne el mernél tölteni egy éjszakát kísértetházban vagy sem? Hol?
Persze. Yorktown Memorial Hospitalban (TX) körülnéznék, mert nagyon durva sztorikat hallani róla.

11. Hiszel több dimenzióban vagy világban?
Igen hiszek. Nem véletlen van ennyi sztori a világban. Valahonnan jönnek...

12. Készítettél valaha bármilyen bájitalt?
Nem és nem is hiszek bennük különösebben.

13. Könnyen megijedsz?
Nem, de ha valakinek mégis sikerül megijesztenie, akkor gyorsan kell futnia.

14. Játszottál már a Bloody Mary-vel?
Nem és nem vonz, mint a Quija sem.

15. Hiszel a démonokban/az ördögben?
5. kérdés után már nem is kérdés.

16. Egyedül vagy otthon, de lépteket hallasz a házadban, mit csinálsz?
Hát már nem azt, mint gyerekként, hogy szólok szüleimnek. Ma már kommandóba csapok és keresem a forrást, ha nem találom meg, akkor ideges leszek és közlöm távozz tőlem jó messze.

17. Ha egy ijesztő film csapdájába esnél, mit csinálnál, melyik lenne az?
Ha már Drakula, mert semmi se jut eszembe... Mondjuk legyen bezár egy kastélyba. Tuti minden úton módon keresném a kiutat, akár életem árán is, hiszen mást úgyse veszthetek.

18.Ha életed végéig csak egy Halloween jelmezt viselhetnél, mi lenne az?
Legyen démon vagy angyal, bármelyik.

19. Elmennél valaha a temetőbe éjjel?
Hányszor voltam én, 2 kezemen nem tudom megszámolni.

20. Inkább elmennél egy halloween-partira?
Na partin kevesebbet voltam, mint temetőben... Sajnos nem sok alkalmam volt rá. Mindkettő jó lehet.

21. A zombiapokalipszisben mi a választott fegyvered, zombi vagy ember?
Fegyvernek elsőként túlélőkészlet, aztán megkeresném azt az eszközt, ami irtja őket, na azt használnám csak. Eleinte tuti ember meglepően, aztán zombi, ha megharapnak.

22. Egy horrorfilmben vagy. Te vagy az első, aki meghal? Az utolsó élő személy? A komikus? A szkeptikus? Az okos? A gyilkos?
Azt nem lehet tudni hányadik lennék az x emberből áldozat szerepben, de inkább az okos gyilkos karakter lennék sejtésem szerint.👅

23. Muszáj valami vidámat nézned egy horrorfilm megtekintése után, hogy segítsen elaludni?
Szerencsére ennyire parás nem vagyok, de néha jó természetesen valami levezetés.

24. Miközben ijesztő filmeket nézel, te vagy az, aki kiabál a szereplőkkel, eltakart szemmel vagy az, aki elalszik?
Elaludni nem szoktam, de hamar letudom szólni, mivel nem hatnak rám különösebben. Ritkán mondom valamire na ez végre Para, Jó.

25. Te vagy az, aki megijed, vagy az, aki megijeszt?
Aki ijeszt.

26. Mi a kedvenc ijesztő könyved?
Ijesztő könyv? Létezik olyan? Valaki ajánlhatna egyet komolyan!

27. Hány évesen láttad az első horrorfilmedet?
Vicces sztori! 10 évesen kb? Samara azóta se a barátom a Körből... Hála neki néztem fél éjjel a tévémet hátha kimászik.

28. Mi volt az első Halloween jelmezed?
Felnőttkori: halott mennyasszony és vámpír, démon. Gyerekként terrorista, tigris... Vicces komolyan felnőtt fejjel ilyet oviba ehh, az a kép azóta eldugva...

29. Melyik a kedvenc Halloween filmed?
Vannak horror ajánlók, filmajánlók azokból lehet csemegézni bőven.

30. Mi leszel idén Halloweenkor?
Ez még jó kérdés, ki kell találnom!

31. Ha lehetne halloweeni házikedvenced (fekete macska, bagoly, farkas, denevér..) mi lenne az?
Fekete macskám van! Kell ennél több? Amúgy minden állat jöhetne.

0 Megjegyzések