Érdekes álmaim #1

Érdekes álmaim
1. rész

Mára összeszedtem 5 érdekes álmomat az év elejéről. Nem tudom kit mennyire érdekel ez az álmodás témakör, szeretitek e kibeszélni, véggondolni, de mivel engem igen és foglalkozok álomfejtéssel (nem profin, nem munkám vagy mi), gondoltam miért ne lehetne bejegyzés belőle. Eredetileg már fél éve felírtam ezt a pontot, de sajnos addig húztam míg egy kedvenc youtuberem beelőzött és feltett hasonló videót, na mindegy így már nem hívhatom saját ötletnek teljesen, mivel más is felhasználta. Sebaj, legalább rajtam kívül van olyan lány (Csillsz), akit érdekelnek efféle dolgok. Ti hogyan álltok ehhez a témakörhöz? Mesélhetek álmaitokról, ha szeretnétek! :)

Ezek az érdekes álmaim részek úgy lesznek felépítve, hogy leírom az 5 álmomat és utána kiegészítem magyarázatokkal, ha van háttere, háttér sztorival. Na, de túl sok a bevezető nézzük az álmaim, amik néha rémisztőek, furák, meglepőek, szomorúak, boldogok, viccesek...

1. Vissza a Földre

Azt álmodtam, hogy átestem egy kapun a Pokolba, ahol egyetlen családtagommal se találkozhattam többet. Elszomorodtam és kerestem a kiutat, mire egy kínai családba futottam, akik pártfogásukba vettek. Vonathoz mentünk, hogy visszajuthassak a Földre. Valaki viszont nagyon is az utamat akarta állni.

Álomfejtés: Ha igazán firtatnom kéne ezt, akkor csak annyit írnék sokszor álmodok a Pokollal és Mennyel. Tudom érdekesnek hangzik, furának. Különösebben nem kutatok a témában, de megjelennek gyakorta. A családtagos rész pedig egyértelműen az eltávolodás szimbóluma. Csapdába esés érzés is ehhez társítható. Ha nem látok bele semmi természetfeletti témát, akkor eltávolodás, útkeresés vissza hozzájuk és valaki nem szeretné, hogy közelebb legyek újra a családomhoz.

2. A konténer és a pappal való harc

Egy konténerbe szorulok apukámmal és elönt minket a víz. Biztosra vesszük meghalunk, mikor hirtelen elkezdenek kiemelni minket. Megmenekülünk.
Később kevés holmival, pár baráttal (ismeretlen) járjuk a világot. Segítünk egy embernek. Aztán bemegyünk egy régi amerikai stílusú városba, ahol ellopjuk egy pap cigarettáját és elszívjuk. A pap kiszúr minket és üldözni kezd. Nem emberien hirtelen előttünk terem és utunkat állja. Bajt érzek és harcba szállok vele, erre ébredek.

Álomfejtés: Ez a konténeres rész igazából szerintem az akkori apukámmal való kapcsolatomra vezethető vissza, hogy "fojtogattuk" egymást és balhéztunk gyakran, majd anyukám volt, aki próbált minket békíteni. A cigi rész bevallom a cigihiány része elég biztosan. A kergetőzés meg állandó álomtípus nálam.

3. A lelkek szállítója

Röviden és tömören a holtakat kísértem a túlvilágra. Segítettem a szellemeket. Mögöttem jöttek és követtek engem.

Álomfejtés: Szerintem ehhez nem adok magyarázatot... Para.

4. A bérlő idegen

Kibérelte egyik szobánkat a házunkban egy hosszú, sötéthajú, magas, izmos, jóképű, darkos férfi. Beszélgettem szüleim szobájában mikor bejött és a csaj mondta neki nézze meg a felsőmet stb. Egy ideje nálunk élt a pasi, de csak én tudtam kicsoda ő valójában. Ekkor látta meg a felsőmet (szürke, feliratos: my boyfriend is a vampire). Éreztem ezt nem kellett volna látnia. Rögtön szórakozni kezdett velem, hogy beleharap a kezembe, ilyesmik. Véletlen megvillant a foga. Azt hitte meglepődök, menekülök, de nem. Én tudtam róla és tudomására hoztam a tényeket, hogy se ő, se én nem vagyunk hétköznapiak, bár nem az ő táborát erősítem.

Álomfejtés: Igazából ehhez a történethez annyi tartozik, hogy a felső létezik és most is ezt viselem véletlen.. Többire magyarázattal nem tudok szolgálni. Van pár rockeres, hosszú hajú ismerősöm, de őt nem ismerem, nem tudom élő személy lehet e.

5. A nyakék 

Kaptam egy kő nyakéket, ami fényt bocsájtott ki és ezzel megöltem idegeneket, ufókat máshogy fogalmazva. Zöldszerű gyíklények és vámpírok harcoltak értem. Vámpírok egymást közt lökdöstek ki élelme legyek (szépen írtam :D).
Később újra a nyakék került képbe. Lényeg az volt, hogy az angyalos medálommal erősebb, mint bármi a világon az ereje.

Álomfejtés: Na én erre írom extra fura álom. Lent voltunk Esztergomba és mikor ezt álmodtam, másnap kaptam egy kő nyakéket. Elég érdekesen jött ki a történet ezek után, de semmi nem történt... Kicsit néztem ezen és tényleg jó ideig a kettőt együtt viseltem.

Elsőre ezek lettek volna az álmaim, amit megosztok veletek érdekességként.

0 Megjegyzések