Iskolai karácsonyaim...

Az iskolai karácsonyaim


Igen nehéz 7 karácsonyi témát kitalálnom, így marad a személyes tapasztalat. Remélem nem bánjátok és ti is megosztjátok velem a legjobb és legrosszabb sulis karácsonyi emlékeiteket.





Legrosszabb élményeim

Kettő általános iskolai rossz élményem maradt meg tisztán, ami nagyon bántott.

Az első: Felső osztályban húztunk neveket ki, ki-kit ajándékoz meg. Én egy másik lányt húztam. Igazán csajos, menő dolgokat vásároltunk 2500-ért, 2000 helyett. 2000 volt megmondva, hogy ennyibe kerüljön az ajándék. Maga a dolgokra nem emlékszem, csak arra, hogy több mindent vettünk és ő nagyon örült neki. Az én részem már nem volt ilyen boldog. A leggazdagabb lány osztálytársam, aki az osztály menő lánya volt, nekem mondjuk úgy semmit se vett... Vagyis kaptam egy gyertya mécsest (szép volt, de na), kifestőt. Na utóbbin kiakadtam, hogy ez komoly???? Nagyon rosszul esett, pont tőle, aki barátnőinek ráadásul fullos, drága cuccokat vett. Én ennyit értem neki láthatóan.
Második: Hetedikes voltam, fél évre sulit váltottam. A karácsonyi osztálybulit itt jobban is vártam ezért. Bíztam most nem szívás lesz, mint a többi. Annyit tudtam fiút húztam és engem is egy fiú húzott. Én 2000-ért igazi felnőttes dolgokat vettem, direkt apummal. Kulcstartó, bögre, csoki és a többi. A kulcstartó jó drága volt, sasos... Tisztán látom magam előtt még. Miután átadtam olyan izgatottan vártam ki húzott és mit kapok. Életem leggázabb és legszomorúbb napja közt volt ez. Nem értettem a helyzetet sem, csak bőgtem. Felállt a srác, odajött elém és odadobott egy (nyúzott, otthoni) plüsst és egy Cba-s csokit. Hetedikes létemre hazafele azt a szegény plüsst ölelve sétáltam haza, sírva... Még a tanár is megjegyezte, hogy legalább egy csomagolás, valami, ez szemét dolog volt. Helyzeten nem változtatott.

Legjobb élményem

Középiskolában is egyszer csináltunk húzást. Én egyik lányt húztam és szép ajándékokat vettem, bízva most szépet is kapok életben egyszer. A meglepetés akkor ért, amikor felállt a barátnőm (kicserélte mással a papírt) és átadott egy nagy csomagot. Benne volt a vágyott könyvem, egy ritka drága cigaretta, csokik és apróságok. Tudta mire vágyok és meglepett velük. Olyan boldog voltam. Én is mindegyik barátnőmet megleptem amúgy és ezért nem bántam nem mástól kapok plusz hülyeséget, hanem tőle egy aranyos, szép ajit, többek közt azóta megvan egy mini pohárkám, ami karis dísz most is a szobámban, pedig ő rég elfelejthette, mint sajnos engem is, de nekem örök emlék tőle.

Remélem ti, azért jobbakat kaptok és örültök nekik, ha esetleg még suliba jártok. Ha nem, akkor se bánkódjatok, akik szeretnek, azok szép meglepikkel és fontosabb, maga a szeretettel fognak meglepni titeket! :)

0 Megjegyzések