Kívánságlista

Kívánságlista



Igazából én már szüleimtől megkaptam az ajándékomat és más nem kérdezi mit szeretnék pillanatnyilag, de magamnak összeírtam jövőre miket szeretnék beszerezni.

1. Új mobil. - Ezt kaptam szüleimtől meg. Őszintén olcsón, Vodafone reklámját szerintem már láttátok és mi is így szereztünk be 2 szuper Samsung G. J4+. Ezt csak azért írtam le így, hogy értsétek nem hiper-szuper drága készülékeket lehet csak beszerezni újonnan. (Anya, ha olvasod, köszönet nektek. Ez volt az első helyen.)
2. Új televízió a szobámba, mert nekem nagyon régi, 50 tonnás dobozú van még.
3. Könyvek. Könyvtolvaj, Az éjszaka árnyai és igazából efféle könyváradat jöhetne.
4. Highlighter. Nekem még sosem volt. Egyéb sminkeknek is örülnék, mert kínai, olcsó, régi sminkeim vannak javarészt.
5. Pihe-puha pulóver, otthoni, pihenős melegítőnadrág.
6. Napló, füzetek íráshoz.
7. Gyümölcspréselő gép.
8. Ágyneműhuzat, óriás pokróc.
9. Új cipő, sportosabb, nőiesebb.
10. Élmények.
11. Powerbank.
12. Kaparható térkép. (bár nem jártam be még a világot :D)

Nem szoktam ilyet soha összeírni, mert általában nem kérek tárgyi dolgokat, mint most sem igazából, de jó látni magam részéről, hogy később (2019) miket valósítsak meg e téren. 
Ti miben szoktatok gondolkodni ajándékok címen?

0 Megjegyzések