Boldog Újévet?

 Boldog Újévet!



Nagyon boldog 2021-es esztendőt kívánok minden ide tévedt léleknek. Szeretetben, szerelemben, boldogságban, szerencsében és egészségben, gazdagságban bővelkedő évet szeretnék neked kívánni!

Ha itt vagytok adhattok életjelet valaki még átvette e kedves szavakat és örül neki. Láttam vannak olvasóim, megmaradtatok, de sajnos a kevés írás miatt nem tudom ki az, aki kitartóan követ. Mondjuk, ha új vagy, akkor tuti most fogsz elmenekülni, mert tömény sírás jön naplóként ebbe a bejegyzésbe. Mert nem mindig felhőtlenül boldog az ember és mikor szárnyalna tud a legnagyobbat esni. Na ez történt velem mostanság...

Dec. 12.-én arról írtam milyen boldog vagyok, minden csodás, vannak eladások és egyebek. Aztán jött karácsony előtti idő. Komoly problémák bontakoztak ki... Visszaesés a múltba, veszekedések tömkelege, depresszió, folytonos sírás, magányérzet, álom elvesztése, fogyás, pánikrohamok, maga a valóság arcon csapása. Elég rövid így nem?

Kifejtve, de nem túl hosszan, honnan indultunk. Kisemberként nagyot álmodtunk a párommal a Shark Design-t (www.sharkdesign.hu - Egyedi pólók, pulóverek). Felépítettük ezt a nulláról magunk. Sok küzdelmet és tanulást igényelt. Pénzt is rendesen, de a felépítés belefért, hiszen erre spóroltunk. Minden nap egy álmot éltem meg, hogy közösen csinálhatjuk. Végre nem aggódtam külső tényezők miatt, hanem csak ez volt a téma. Elfelejthettem, hogy teljesen más irányokba mennénk, ha ez összejön. Tudtam ez mellettem tartja nem kell aggódnom hülyeségek miatt, pl. ami munkahelyen megtörténhetne vagy amúgy. Igen félek a megcsalástól, rettegek elhagy az egyetlen személy, akit szeretek (Beteges? Nem hinném, hiszen szeretem... Bizalmat meg nem firtatjuk eme bejegyzésben). Elnyomhattam magamban csomó olyan dolgot, ami fájt, zavart, rémületet keltet bennem. Külföld se került szóba. Nyugodt voltam. Álomvilágba csöppentem, hogy mi ebből teremtjük meg a tökéletes életet magunknak. Az egész lényege egy álomvilág felépítése volt igazából leírva.

Aztán mostani helyzet az, hogy párom szüneteltetni akarja a webshopot januártól (nem lesz!). Nem vagyunk nullásak 3 hónap alatt, így ő nem akarja fizetni megmondta. Tény karácsony óta se néző, se vevő... Dolgozok a senkinek konkrétan, ami szomorúvá tesz, de basszus imádom csinálni és hiszek benne valaki csak jön és látja, megszereti, megveszi, boldogan viseli. Egy youtuber csajszi, aki elég nagy pénzekért vállal megjelenítést, kedves volt és mondta sztorival kisegít minket. Benne bízok egyedül, ő az én reményem... Talán, akkor látnak is. Hirdetések már úgy se mennek, FB alig hozott valakit most. Mondjuk, ha január 1-jén bezár mindegy. Tervben van a februári nyitás, de én félek nem lesz belőle már semmi. Én nem tudom átvállalni a shopot, pedig az volt a tervem átveszem, ha párom közli neki nem kell, mert nem ad annyit, amennyit szeretnénk. Más megtudta csinálni, nem adhatom fel, én is megszeretném! Nem utánzok másokat, de ebbe igen, szeretném őket... Szeretnék boldog lenni, azzal foglalkozni, ami az álmom és létrehozni egy olyan márkát, amit mindenki szeret. Ja és a szorongásaim is le akarom győzni, egészséges lenni stb.

Most a munkai veszekedések, kilátástalanság, mindenféle problémák kereszttüzében, meg kell találnom az egyensúlyt, pozitívnak lenni és kezelni mindent a legjobb tudásom szerint. Ohh, kisírom magam, itt is-ott is, de ez a terápiám (dokira nem futja, haha) és várom mit hoz 2021. Remélem csupa szív jót és újraépül az álomvilágom, hiszen ez tartja életben az embert. Tenni fogok érte. Párom remélem támogatni fog, bárhogyan alakul az élet, ha kicsit elviselhetetlen/nem tökéletes is leszek kitart mellettem (igen tudok az lenni felvállalom). Szerencse a szüleink mellettünk állnak.

Tipp: Sose szabad feladni! Mikor írok mindig akkora kő esik le a szívemről és jobban átlátom merre vagyok arccal előre, bár az fura ez publikus, de nem zavar, hiszen tudom van olyan majd, aki elolvassa és ebből merít erőt ne adja fel, akármivel is küzdjön most. 

Ha van valami, amit szeretnétek megosztani velem (lelki) írjatok, szívesen segítek, mivel tudom milyen, ha senki se ért meg. Támogassuk egymást!

0 Megjegyzések