1 hónap eltűnés..

 1 hónap eltűnés

Sziasztok! 1 hónapja nem volt posztom, amiért bocsánatot kérek, de sajnos nem volt lehetőségem írni semmit. Legutolsó helyen volt az írás gondolatban és kivitelezésben végképpen. 



Annyi minden volt az elmúlt időben, hogy egy regényt írhatnék ide... Ezt most kihagyom és csak röviden vázolom miért nem volt poszt. Többségben negatív dolgok történtek.

Sok volt a munka. Első a megélhetés, szóval az elvette az időm nagy részét, bárcsak meg is fizetnék, ha már ennyit melóztam. Második a rengeteg kapcsolati probléma. Nem kifejezetten párkapcsolati, de az se volt az igazi. Kezdem ezzel, hogy érezzétek nem vagytok egyedül...

Sok-sok balhé színesítette a hétköznapokat. Sok volt rajtunk a stressz, így egymáson vezettük le a legapróbb dolgokat is. Többször majdnem szakításig kergettük egymást idegileg. Aztán jött egy harmadik fél (nem csaj), aki keresztbe akart húzni nekünk. Történetesen egy haver, akire én is barátként tekintettem. Engem akart rossznak beállítani egy kérés miatt, aztán végén nagy balhé lett belőle. Utólag köszönöm neki, ha véletlen olvassa, mert akkor majdnem szétmentünk miatta, de ez erősítette meg végül a kettőnk kapcsolatát és végre normálisan tudunk élni azóta, lett új fény a kapcsolatban, javíthattuk az elmúlt hülyeségeket általa. Ő kilépett körünkből saját döntésén, de én csak a makacssága miatt haragszom a többit elengedtem, barátnőimből már sokat tanultam a múltban. Neki innen is minden jót és egy normális barátnőt, családot kívánok, ha nem akarna többé minket barátnak, nem akar változtatni.

Magánéletem szerencsésen rendben, van egy munkám, vagyis több lábon állok mikor mit mellékesezek. Pénz kevés, de arra elég alap meglegyen. Cél a ház és a többi álmunk, amiért végre tenni is teszünk, nemcsak várjuk legyen valami. 

Sok minden változott az elmúlt időben, de hiszek benne most vagyunk a jó irányban. Amíg az egészség, szeretet, célok, boldogság, szórakozás meg van, addig nincs gond. :)

Nehéz időket most itt lezárom és előre tekintek pozitívan. Remélem ezt a blogon is meg tudom mutatni... Próbálok több értelmes poszttal jelentkezni nektek!

Hamarosan újra itt új tartalommal! :)

0 Megjegyzések