Élek!

 Sziasztok!


Most komolyan valaki rúgjon fenékbe, mert nem írok mióta semmit... Annyira el vagyok tűnve, hogy jár nekem... Mostanában próbálom egyeztetni az életem, ami nem egyszerű feladat, küzdelmes időszakon vagyok túl, de már látom a fényt, így erőt veszek az állandó levertségemen és lassan megpróbálok élő emberként visszatérni ténylegesen. Nem voltam túl egybe, de már javult helyzetben vagyok, új célokkal, tervekkel, amibe ezt a munkámat is beleveszem, mert igen ez most hátrébb került a fő-fő mögé. 

Gondolkodom milyen érdekfeszítő témát írjak holnap meg és szerintem ideje egy heti tervet állítanom ne hanyagoljam el a blogomat. A coolcase-n is melózok toktervek kerültek fel újak (sharkdesign a nevem), regényemet mégse tettem fel a Nuuvellára, mert nem látom hasznát, de közben minden vágyam kiadatni, de persze még az sincs befejezve (motiváció hiány). Kicsit megakadtam az elmúlt időkben. Több mindenbe kezdtem, de semmi mellett nem tartottam ki vagy a pénz miatt, vagy már én se tudom. Jó kérdés. Hiányzik a motiváció szerintem, persze az nem mindig a pénz, de ha semmi sincs legalább annyi haszna legyen. Jógázni is terveztem, de abból se lett semmi. Más kedvére mindig teszek, de saját magam hanyagoltam el. Lehet kicsit önzőnek kéne lennem, nézni nekem mi a jó. Jó oké kezd összeállni az ötlet a fejemben: Hogyan szedd össze magad pár lépésben. Lehet hasznos lenne mind nektek, mind nekem. Holnapra megírom és felteszem, de nem ígérek, mert azokat be kell tartani! :D

0 Megjegyzések