Covid napló!

 Covid Napló


Egész idáig próbáltuk kerülni a kerülhetetlent...

Ez a bejegyzés most a kedves Covidnak lesz szentelve. Igen a cím már elárulta az egész család, mint konkrétan mindenki Covid+. Ma meglett az eredmény. Gondoltam lehet segít valakinek, ha leírom a mi történetünk. Talán megnyugtat vagy éppen ösztönöz arra, hogy kerüld el. 

Oltás kérdéses, ki hogyan látja jónak. Mi nekünk van, de persze nem véd meg tőle, de talán enyhít a betegségen, ha nem.. rontani se fog. Előre leírva rohadt rossz az egész szó szerint leírom, nem szépítem a szavakat, de rossz hír senki se fog kimaradni, ezért vigyázzunk magunkra és másokra (kivétel egy lakatlan szigeten élő-jó is neki). Aki beteg pedig tartson ki és mindenkinek erőt, egészséget, szeretetet kívánok! 

6 napja kezdődött minden...

Vasárnap

Nekem előtte is picit fájt a torkom, tüsszögtem de semmi extra. Nem gondolt senki semmi rosszra. Ezen a napon párom jelentette ki reggel már, hogy valami nem oké, ő nagyon nem érzi jól magát. Ilyenkor elszóltuk a poénos csak nem Covid címszót. Estére viszont 39 fokos láza lett, rázta a hideg, orrfolyás, torokfájás, extrém köhögés, tipikus megfázás/influ tünetek. Reménykedtünk nem öltözött be eléggé és jól lesz. Ágynyugalom gondoltuk.

Hétfő

Hol 37, hol 39 fokos láza volt. Tünetek mind megmaradtak. Levert lett, gyenge és feszült. Én nekem semmi egyedi, de tudtam én leszek a következő. Apum is már jelezte picit rossz a közérzete, de jól van, anyumnál semmi. Mindenki pihent és szedtünk Xilox-ot, Neocitrant, Cataflant, orrcseppek, torokgyógyszerek, rengeteg vitamin, folyadék, mellkaskenőcs, Rubophen.

Kedd

Párom állapota ugyanaz, anyumnál semmi, apum rosszul volt, de még semmi komoly, én már tudtam ezen a napon eljött az én időm... Hőemelkedés, de 37,3 max. Köhögtem párszor, nátha, nyelni nem tudtam, fejfájás, szédülés, fülzúgás, pánikolás. Ja igen a pánikbetegséggel sokkal rosszabb! Erőltethettem magamra a nyugalmat. Ezek ellenére pozitív voltam és tettem-vettem egészen mai napig egyébként itthon. 

Szerda

Apum lázas, nagyon rosszul lett. Feje folyamat zsibong, minden baja van. Legrosszabb Ő 60+ korosztály... Asztmás, magasvérnyomás stb. Eléggé bepánikoltam, amikor ezt közölte, de mondtam neki jól lesz! Párom már kicsit jobban, láz nincs. Anyum szerencsés. Én ugyanaz, néha nem tudom pánikolástól fáj ez-az vagy van bajom is. -.-

Csütörtök

Hát mindenki változatlan és minden. Párom már aktív is. Estére a pánik és savas cuccok miatt én extrém rosszul lettem, de tudtam gyomor, nem bírom a teát, gyógyszereket és túltoltam. Szerencsére 2 óra után már semmi bajom nem volt.

Péntek

Anyum szédül, de jól van. Apum nagyon nincs jól lázas és a többi tünet egybe. Ma kiderült + lett, kap gyógyszert majd. Párom teljesen jól van reméljük marad is már. Én mint eddig kivételesnek érzem magam, de parám miatt olyanokat képzelek már fáj mindenem stb. Remélem csak a stressz, mert rémálmok gyötörnek a témától... Mellkasnál érzek nyomást, de kitudja. Ha eltelik még ennyi idő újra jelentkezek, remélhetőleg már azt írva senkinek semmi, de semmi baja és túléltük mind. Igen ezt várom iszonyatosan! :)

Ha van történeted megoszthatod hozzászólásban, hogy segítsünk ezzel másokat!

0 Megjegyzések