7 napos életmódprogramom

7 napos életmódprogramom


Mindössze naponta apró változások a megszokott életmódba csodákra képesek. Ha fokozatosan építjük az életünkbe az újdonságokat, akkor lazábban állunk a feladataink elvégzéséhez. Napról-napra jobban élvezzük az új életmódot és lassan hozzászokunk idegeskedés, stresszelés nélkül. Íme az én 7 napos életmódprogramom, ami javított az életminőségemen!

1. nap

Sport



Jellemző, hogy munkából, suliból, amint hazaér az ember nekiáll belustulni. Eddig én is így tettem, viszont a programmal ez megváltozott. Estére mindig beidőzítek legalább 15 perc mozgást, ami bármi sport lehet. Ha sok időm, energiám maradt a nap végére emelem a számot. Néha kondiba megyek, néha futni, van mikor csak otthon nyújtok. Szabadon megválasztható a mozgásforma, akár alkalomtól függően más. Lényeg nem lustálkodok!

2. nap

Gyümölcs-zöldség



A megszokott mondat, ami mindig elhangzik egyél sok zöldséget-gyümölcsöt... Én alapból szeretem őket, de van olyan napom mikor eszembe se jut elfogyasztani bármi effélét. Mostantól ez is változik, mert naponta megeszek frissiben egy almát, banánt, kivit, répát, salit stb. Fontosak a vitaminok ebben a betegeskedő időszakban, így odafigyelek erre jobban!

3. nap

18 óra után nincs evés



Diétások háta közepén jön ki ez is tudom! Ezt ráadásul egy vékony lánynál fura lehet olvasni, de nem ajánlott senkinek késő este étkezni! A gyomorsav sokszor éjjel, ezért marja szét a torkod és a gyomrodat.. Régen nem érdekelt hányszor ettem későn, de ára lett, mert mindig reggel fájt a torkom és doki szólt, hogy ha nem vágyok refluxra és komolyabb egészségügyi problémákra, ne kövessem ezt az életmódomat tovább. Itt a változás! Ha éhes is leszek este maximum gyomorsav lefogó ételeket eszek meg.

4. nap

2 liter folyadék



Hajlamos vagyok megfeledkezni az ivásról és csodálkozok szédülök, fáj a fejem.. Ilyenkor vég gondolom vajon mi az oka? Idő, stressz? Ja elfelejtettem inni! Oda kell figyelni nehogy kiszáradjon a szervezet! Mindig legyen kéznél víz és két üveggel igyatok naponta meg!

5. nap

Inspirációk



Fontos naponta emlékeztetni magamat miket szeretnék elérni. Én naplóba, blogba, inspirációs táblákra gyűjtöm azt, ami erőt ad és segít elérni az álmaim. Ajánlani tudom!

6. nap

Káros szenvedélyek



Tipikus ne drogozz, cigizz, igyál felszólítás! Nekem egy szenvedélyem van a dohányzás. Mivel makacs vagyok és nem engedek ebből, nem akarok leszokni, a programmal már annyit sikerült elérnem, hogy naponta 5 szálat szívok egy doboz helyett. Lassan építem le a betegségem! Vissza vettem belőle és jobban érzem magam, javít az egészségemen és a sport is jobban megy! Talán így le tudok szokni..

7. nap

Pihenés




Rohanó világban élünk és alig van időnk magunkra, pihenni. 8 óra alvás és önfejlesztés elengedhetetlen az életünkben. Gyakran semmi energiám és élőhalottként funkcionálok, ezért eldöntöttem szakítok több időt kikapcsolódásra. Ki fogom mindig aludni azt a 8-10 órát, ami nekem kell. Időm engedi tényleg még plusz órákat rányomok az alvásra és nem sajnálom az időmből.


0 Megjegyzések