Bőrápolási kozmetikumaim #2

Bőrápolási kozmetikumaim
2. rész



Első bejegyzésben már bemutattam nektek 6 darab arcápolási terméket, amit használok. Ma hoztam 5 darab újabbat, amit szeretek vagy éppen többet nem venném meg. Az előző bejegyzést itt találod meg: bőrápolási k. 1 rész. Ha valami szimpatikus bátran próbáld ki, mert attól, hogy nekem nem jött be, neked még beválhat! Mindenkinek a bőrre más, szóval keresni kell és megtalálni a legjobbat magunk számára. 
Fontos még, hogy a cicák jelzik az imádtam termékeket! 😻




1. Aknesol😻
Link és Link2

Kedvencem, imádom! Naponta 1-2x használom a pattanásos, kipattogzott bőrömön. Sminklemosás után este, reggel frissebb bőrre, de néha maga az alapozómat is ezzel szedem le, annyira jól használható. Látható javulást nyújt az én arcomnak. Kevesebb a bőrproblémám mióta őt kezembe vettem a patikába. Az illata erős és kicsit gyógyszeres, de elviselhető. Szárítja a bőrt, ez javítható hidratálással.

2. Amazonian Treasures (Planet Spa)😻

Az Amazonian Treasures hidratálja, tisztítja és energizálja a bőrt. Nem túlzok, ha azt írom üdévé és fényessé varázsolja az arcom, mintha újraéledne. Textúrája tökéletes. Illata friss és édes, imádom. Biztos, ha elfogy, szerzek újat belőle.


3. Propolisz balzsam😻

A balzsam könnyen kenhető és viszonylag hamar beszívja a bőr, kicsit sárgás, de eltűnik a színe. Éjszakára szoktam lekenni az arcomat vele vagy este. Illata kifejezetten gyógynövényes. Táplálja a bőrt, hidratálja és nekem javította a pattanásos bőröm megmaradt hegeit. Kevésbé látszódnak. Kisebb eséllyel jön ki gyulladás és kiütéseim szépen kezeli. (lisztérzékeny vagyok és néha hibázom, amit a bőröm is megbán...)

4. Sunfleur Uborkás krémpakolás😻

Mélytisztító, hidratáló, öregedésgátló, vitaminokkal van ellátva. Végeredmény mindig friss, puha, egészséges arcbőr. Hetente használom és nagy kedvencem. Még viccesen plusz uborkákat teszek a szememre, ami teljes kényeztetés. Ajánlom mindenkinek! Illata frissítő.

5. Sunfleur Bőrmegújító arcradír😻

Előző termékhez hasonlóan nagyon bevált. Teljesen frissé, puhává varázsolja az arcbőröm. Eltávolítja a hámsejteket és tisztítja a pórusaim. Hetente 1-2x szoktam használni. Illata kellemes, gyümölcsös-citrusos. A szemcsék pont jók benne, kicsit bizsergeti, csípi(?) a bőrt, de nem vészes. Ezt is újra veszem, ha elfogy az biztos.


0 Megjegyzések