10 ok, amiért vártam az őszt.

 10 ok, amiért vártam az őszt

Már volt az évben egy hasonló bejegyzés csak tavasz témában, azt is megtudjátok tekinteni itt: Link. Most jöhet az ősz, hamár a nyár kimaradt. 

1. Első és legfontosabb, hogy bízok benne a lépéseim az egészség felé sikerre vezetnek... Több helyre megyek és bízok benne az erő, amit efelé érzek jelenleg segít átvészelni a helyzeteket, meggyógyít. Van olyan bajom, ami lassan 10 éves problémaforrás és sose akadtam a nyomára mi a baj valódi oka, nem komoly, de ront az életemen azóta, dokikkal sem jutottunk egyről-kettőre, most ezen is próbálok változtatni. Menni és menni előre. Egyszer csak célt érek. Lényeg sose adjuk fel és álljunk ki magunkért (sajnos mostanság erre főleg szükség van, ha élni akarunk).

2. Van egy ok, amit sehova se tudok tenni, de fontos leírnom. Valami belső hang súgta nyáron végig, hogy az ősz lesz a kulcs. Mihez? Jó kérdés. Valami ide hajtott és ahogy eljött az ősz tényleg rengeteg erőt kezdtem érezni magamban, tettvágyat. Láthatatlan erő hajt előre vagy én sem értem, de azt érzem minden jó lesz... Elérem a céljaim, nem szeghetik szárnyam. Furaaa..

3. Ha eddig nem voltam fura most az leszek jobban... Alig vártam ezt a 20 fokos időt, kivétel mai és holnapi 30 ehhh, de belefér kell egy kis nap is. Én azt szeretem, ha nincs 40, se 30 fok, maximum 25-26. Nyáron 28. Nem bírom a forróságot és pluszba napallergiám van, ami azóta is a vállamon látható sebnyomokat hagyott, mert szétvakartam. Imádom az eső illatát és a borús időt ősszel. Kis kuckózás, meleg itthonka és jobb a kedvem. Néha feldob természetesen egy kis napfény nem félreérteni, de nekem nem ez adja a lételemem.

4. Ha ősz, akkor amit említettem a sok kint töltött kertben dolgozott és kiélvezett idő után, jöhet a kuckózás. Nyáron sokat olvastam, de ősszel duplázni tervezek és könyvajánlókkal is készülök csak bírja a pénztárca... Mondjuk én nem 5000-es könyveket szoktam venni azért, hanem 3000 körül. Ritkán engedek meg magamnak drágábbat mivel abból 2 kijön olcsóbb-rezsicsökkentés és a többi spórolás. Szórakozni meg kell, mert meghülyülünk. Több film és sori le van már mentve, ezekből is jön ajánló majd. Jó kis receptekből sincs hiány "mindenmentesen". Most jön majd egy kis "nyaralás", túra erdőben és sok látnivaló, nagy fürdővel egybekötve. Többet nem árulok el róla, de én már jártam ott kutyusommal is és szuper volt, jöhet a visszatérés. Lényegében felszabadultabban lehet kirándulni, élvezni a természet csodáit és sok élménnyel gazdagodni nem 30 fokba, majd elájulva. Nagyon vártam csak legyek jól. Ide tartozik még a blog is, mivel több idő lesz gépezésre, több bejegyzés fog születni. Na meg hát a játékra, hihi.

5. Nálam megvolt már a nagy őszi szelekt, amit ajánlok mindenkinek. Minden kiszelektálva, ami felesleges és nemcsak a ruhák. Én, ha azokat átnézem és van felesleges nem pénzért teszem fel még a jókat sem, hanem ingyen vihető kategóriába, valakinek, akinek szüksége van rá, elvihesse. Persze megértem, ha van, amit pénzért tennél fel, de ha nem viszik el, akkor ne kidobd, hanem gondolj azokra, akiknek nincsen pénze rá, vidd el gyűjtőbe, ajándékozz. Tőled függ amúgy is kinek adod oda. Én is így ruházkodok, csere alapon! Több éve nincs új ruhám, de ez sose számított, mivel néha kincsekre leltem és végül több, jobb ruhám lett, mintha vennem kéne, ami luxus. Ez igaz könyvekre és minden használható dologra. Ami nem hasznos add másnak oda vagy cseréld neked is hasznosra. Ezt mindig csak magamnak tartottam meg eddig, de egyre rosszabb a helyzet, ezért segítségnek leírtam, mert tuti nem minden olvasóm pénzes és lehet ez nagy előny lesz a létfenttartáshoz. Ez a csere működik akár egy csomag liszt és cukorra való csere esetében is. Nincs lehetetlen maximum egyeztessétek az értékeket. Új kor hajnala vissza a középkorba.

6. Ezután jön a nagytakarítás, amit nem kell nagyon fejtegetnem gondolom. Semmit se kihagyni!

7. Hamár ősz, akkor kezdődik az iskola, jöhet a tanulás. Meglepő lesz, amit írok, de becsüld meg, ha sulis vagy még! Élvezd a barátaiddal töltött időt, hanyagold a rosszakarókat (nem kell róluk tudomást venni, mert csak jobban rádszállnak, azt akarják látni szenvedsz, ne hagyd nekik, erősebb vagy náluk!) Tanulj, feküdj rá arra a tantárgyra/okra, amik a kedvenceid, amikbe látod a jövődet! A többit pedig annyira tanuld meg, hogy a minimum 3-as szinted meglegyen, de ha többet szánsz rá, akkor ügyes vagy, így tovább. Ha pedig az én táborom erősíted, akkor kezdj bele valamibe, amit régóta szerettél volna megtanulni (akár otthon is)! Én most önfejlesztek, pszichológiát tanulok, plusz lehet spanyol-angol fejlesztést csinálok önerőből (unaloműzés pl). Bármi ami érdekel ideje belekezdj. Heti pár óra elég rá és már tettél magadért, a saját belső tudásodért. A lelkednek is jót tesz majd! 

8. Nyár= elkényelmesedés, kajálások, fetrengés a melegben és a többi. Ideje újra elkezdeni mozogni. Rengeteg sport van, amiből tudsz választani, akár otthoni, akár termi edzésben gondolkodsz. Hozok majd bejegyzést megint ebből is, hogy itthon mikre edzek majd. Egyelőre gyógyulok, aztán én is belevetem magam újra a ténykedésbe.

9. Ha kertes házban élsz lassan jöhet a falevélszedés, szüret és a többi kerti teendő téliesítés címén. Bent ilyen téren nincs gond csak vedd elő az őszi dekort, alkoss. ;)

10. Legvégére hagyva közeledik sokak kedvenc ünnepe a Karácsony. Észre se vesszük és kopogtat a tél, ezért élvezzétek ki az ősz minden apró percét!

0 Megjegyzések