5 paranormális élményem #3

5 paranormális élményem


Tudom sokan szeretik az igaz történetű, paranormális témával foglalkozó sztorikat. Ma harmadjára hoztam nektek 5 történetet, ami biztos felborzolja a kedélyeket. Most már nemcsak az enyémek olvashatóak, hanem az ismerőseimé, családomé is. Kellett a bővítés. Első részt itt olvashatjátok el: Link. Másodikat itt: Link.



1. Hajnali 3

Sokaknak ismerős lehet a hajnali 3-as téma. Én nálam is jellemző, hogy pontba hajnali 3 kor felébredek. E mellé mindig magától bekapcsolt a gépem hajnali 3 órakor, párom meg is jegyezte jó párszor "na megint beindult". Kikapcsolt állapotból gondol egyet és bekapcsol, ami eleinte para volt, de megszoktuk. Nemrégen párom mondta azt is hallotta, hogy valaki pötyög a billentyűn. A hangfalamról ne is essen szó, ami zúg, serceg folyamat, de amúgy nincs baja.


2. Árnyak


Nem egy sztorim van árnyakról. Első, ami nagyon rémisztő részemről mikor állt valaki az ágyam mellett, női szellem alak. Másodikat anyum mesélte és harmadikat. Egyszer az ágyuk mellett több sötét alak állt és figyelte őket. Ő rémülten fejére kapta a takarót. Másik ilyen, amikor egy nő állt az ágyuk mellett és megkérdezte merre vagyok. Reakciója azt hiszem hasonló lehetett. 


3. Fény


Halál utáni történet ez. Anyukám mesélte ezt is. Aludtak, felébredt valamiféle fényesre és azt vette észre a falon egy hatalmas fénygömb kezd terjeszkedni. Végül hirtelen eltűnt. Redőny le volt eresztve nem utcai fény volt mondta.


4. Megérzések


Nem igazán para történetek ezek, de mégis azok. Figyelnem kellett volna utólag, mert van, hogy tudjuk előre a dolgokat. Első komolyabb emlékem egy autó balesethez fűződik, amit életembe nem felejtek el. Mentünk Pesten és be akart pofátlankodni valaki elénk úgy, hogy előttünk méteres sor volt. Apum nem akarta beengedni, de nem adta fel. Én aludtam és arra riadtam, hogy belemegyünk/belénk jön egy másik autóba/autó. Mire kimondhattam volna már a pofátlan sofőr miatt belecsattantunk az előttünk lévőbe sajnos. Bajunk nem lett, de a kocsit vontatni kellett, mert elfolyt a víz stb. Másik sztori betöréses és írtam is róla régebben. Tudtam baj lesz, ha elutazunk, de gyerek hova mondja nem mehetünk, ezért kutyámtól úgy búcsúztam, hogy vigyázz magadra, ne menj messze és effélék. Ott volt minden előttem... Szilveszter napja volt ez és este ott ültem a sarokba idegesen, szarul voltam, éreztem baj lesz. Felmentem emeletre. 5 perc se telt el anyumék jöttek megnézni mi a baj, mire megszólalt a telefon nyitva a kapu, kutya sehol, betörtek. Nagyon fasza volt őszintén. Persze ezeken kívül írhatnék jó pár más eseményt. Például mikor tudod párod titkol előled valamit, baj van vele vagy bármi. Mindig tudok mindent, ezért utálnak sokan...


5. Technika..

Ez se igazán velem történt, hanem anyukámmal. Meghalt anyukája és nagyon hiányzott nekünk karácsonykor. Szomorú karácsony volt, de történt este valami. Szólt a karácsonyi zene, mikor anyum bent volt mégis elcsendesült minden, beakadt. Rég volt én nem emlékszem rá annyira, de megmaradt. Én nem régi sztorim, hogy szomorú voltam hiányzott a kutyám rettenetesen. Gondoltam mi mást kéne tenni, mint képeket nézni róla CD-n. Be akartam tenni a lemezt. Kinyitottam a lejátszót, betettem volna, erre behúzódott. Megint kinyitottam. Elindult a kezem, megint be... Ez ment 5 percig minimum, míg gyorsan rádobtam és betépte volna, ha nem kapom el be ne menjen. Éreztem célzás ezt nem kéne. Soha nem csinált nekem ilyet és azóta se. Vannak jelek.

0 Megjegyzések