Kedvencek Tag 2022

Kedvencek Tag 2022

Hihetetlen mennyit változik az ember... 2018-ban, amikor indítottam a blogom, hogy megismerjetek kitettem ezt a posztot, ez immár 4 éve történt. Lapozgatva a bejegyzéseim megtaláltam és ránéztem, majd elcsodálkoztam, hogy most komolyan ezek tetszettek, ez voltam én 2018-ban. Ennek hatására 2 évvel később újra írtam ezt a bejegyzésem és most megint 2 év elteltével elhoztam. Friss képet kaphattok rólam ezáltal, végig követhetitek a változásomat évekről-évekre. Lássuk mi maradt a régiben és mi lett velem kapcsolatban új.
Előzőek itt: 2018 és 2020.


Kedvencek (40)

  1.  Kedvenc film? - Igazából annyi filmet néztem az elmúlt időbe, hogy ajánlót tudok írni most. Ha egyet ki kéne emelnem, akkor vígjáték: Keményítőkúra, horror: Fright Night 1-2, igazából semmi nem jutott eszembe, de ezeket többször láttam és jók.
  2. Sorozatod? - Több, mint 10 év alatt sikerült befejezni a Vampire Diarest! Tapsot! Most a Lucifer új részei a sorosak, meg ajánlóba lesz tipp.
  3. Videód? - Önfejlesztő videók. Spiri témákban kutatok sokat mostanság.
  4. Videósod? - Nagyon sok van, mint régen. Ki áll hozzám a legközelebb? Fogós kérdés, de szerintem Szakács Lilla videóit sokat nézem és őt írnám. Sport, spiritualizmus, közben vlogok, kedvenc típusaim egybe, ráadásul fiatalon kezdte az utat. Remélem sokat foglalkozik még ilyenekkel. Emellett szerintem erről is lesz bejegyzés, mert szívesen említenék még neveket.
  5. Képed? - Ez most meglepő lesz, de macskás és 1-2 tájképen kívül nagyon semmi új nem készült. Valahogy elfelejtettem fotózni, pedig hobbim. Na majd ebben az évben pótlom! Legalul a kép.
  6. Idézet? -  A csodát nem kívülről küldik, hanem belülről idézed meg. Aki ezt nem érti, ki van téve annak, hogy amire vár, az soha nem jön el. 
  7. Zenei műfaj, zene? - Vegyesen hallgatok mindent, de most van 1-2 zene, ami megfogott. Az egyik köthető hozzám és valakihez, aki küldte: a címe Coraline- Maneskin. Ez azóta kedvencemmé vált és ha valami bánt, elveszettnek érzem magam rögtön meghallgatom.
  8. Ország, város? - Nekem gyerekkorom óta van egy angol nyelvterületű álomhelyem és városom, amit soha senkinek nem mondtam el. Most se fogom itt leírni, haha titok.
  9. Autó? - Talán párom hatása, de kisebb kocsinál OPC-s Opel, kifejtés nincs, de egyedileg megcsinálva. Ha luxust nézek, akkor nekem is Camaro párom vágya alapján, de igazából sok jó fajta kocsi van nehéz dönteni én talán TypeR-re esküdnék, ha magamnak nézném.
  10. Elektronikai eszköz? - Ebben az évben új gépem lett és teljes asztali felszerelésem, így egyértelműen RGB világába repítve ezeket írnám.
  11. Színed? - Nem meglepetés a fekete. Kombinálva szürkével, fehérrel, vörössel, néha mással.
  12. Könyv? - 4 év és nem befejezve és nem folytatva különösebben, de a Red Blood Drops még mindig. Egyszer ígérem elkészül magamnak... Terv pedig a Döntés beszerzése.
  13. Hajstílus, öltözködés? - Megfelelési kényszer eldobva, többet biztos nem lesz ilyen... Hajstílus, ami nekem tetszik, de félhosszú és hosszú. Vasalni nem szoktam, meg semmi hő nem éri. Védem és vitaminokkal látom el. Körmeimen mindig más szín, de műköröm nincs, se géllak. Lekopik a lakk, akkor 1 hét és festem, nem zavar már kényszeresen ez sem. Csak ápoltság a fontos mindentéren! Öltözködésemben semmi extra sincs. Inkább sportos, melegítős lány vagyok, de itthon mindig pizsi. Már nem akarok szexi lenni, maximum, ha rám jön az 5 perc (1nap/hó). Kényelem, ami nekem fontos.
  14. Termék? - Meglepő mód nem mást írok ide, mint a Vegan Riso tejberizst! Ugyanis napi 2 elfogy és teljesen rákattantam az évbe! Tejallergia miatt legalább ezt falhatom kilószámra, csak a tárcám nem bírja. :D
  15. Márka? - Attól függ mit nézek, de amúgy egyáltalán semminél nem érdekel a jelzés, mert nem a termékanyagot fizetem, hanem a nevét. Köszi nem.
  16. Ruhadarab? - Shark Design zárásakor csináltam magamnak pólókat, pulcsikat és azok igazán én vagyok.
  17. Kiegészítő? - Nyakláncom és kutyusom medálja rajta. Most mást nem viselek.
  18. Állat? - Nózim és persze a múltamban szereplő kiskedvenceim, kutyusom. Minden állatot egyformán szeretek és védek!
  19. Virág? - Rózsák örök kedvencei a nőknek, de én most vagy a sötét vörösre vagy kicsit extrémebbre gondolok a feketére.
  20. Étel, ital? - Kicsit rákaptam a Mekis kajákra és Gyrosra, tejberizsre upsz... Italból meg mindig Sprite most valamiért, meg vitaminos vizek.
  21. Évszak, ünnep? - Most csak a Tavaszt várom. Ünnep Halloween örökre.
  22. Szobai tárgy? - Rózsakvarc ásványom és boszis szobrom, angyalszobrok, gyertyák stb.
  23. Sport? - Súlyzóval szobába edzek, már amikor.
  24. Kikapcsolódás? - Most az írás és relaxáció egyedül, ami feltölt. Beteges, de élvezem a takarítást, ha van mit csinálni. Filmezni, sorozatozni szeretek emellett. Mire vágyok még az meg más kérdés.
  25. Tantárgy? - Szólok, ha változik, de még nem ültem újra padba...
  26. Írószer? - A naplóm! Imáádom!
  27. Kiránduló hely? - Nekem nagy kedvenc Visegrád és környéke, plusz Balaton, Veszprém, Fehérvár környéke. Bármilyen helyet felfedeznék magamnak!
  28. Blog, blogger? - Sajnos egyet se tudok most írni. :(
  29. Vicced? - Lusta vagyok keresni egyet. Face-n van jó, pár vicces kép.
  30. Csoki, nasi? - Csokik ahh, de hiányoztok! Most Vegan tejberizs van és Spar vaníliás sportszelet vegan. Chipsekből meg barbecue íz.
  31. Szám? - 8 a végtelenség szimbóluma és sok más jelentés.
  32. Motivációd? - Egy személy motivált mostanában és egy kedves lány, aki sokat segített, emellett önfejlesztést gyakorolok. 
  33. Szavad? - Figyelmesség, szeretet, boldogság, önfejlesztés. Már nem egy van.
  34. Napod? - Minden napot ki kell használni!
  35. Étterem, kávézó? - Meki függőség nem régóta, hát igen ez van...
  36. Illat? - Mentolos dolgok, mindegy mi csak mentol!
  37. Gyertya? - Mézeskalács illatú karácsonyi gyertya, angyalformájú.
  38. Nyelv? - Alap az angol, ami tökre elkopott az évek alatt sajnos, másik a spanyol.
  39. Színész, énekes? - Már senkit se követek úgy, mint régen, de nő: Dove Cameron. Férfi: Kellan Lutz, Collin Farrell, Keanue Reeves stb. Igazából lehetne mégis sorolni. Másért és másért nézek fel rájuk. Énekesekből most nincs ötlet, de biztos tudnék írni, ha nagyon törném a fejem csak fáradt vagyok...
  40. Ideál? - Talán hülyeség, de úgy szeretnék élni, hogy én saját magam legyek saját magam ideálja. Akire felnézhetek, büszke lehetek és azt mondhatom megcsináltad, ügyes vagy.

A kép


Mert szeret! Kicsi mindenem.💖

Remélem sok érdekességet megtudtatok rólam és jobban megismertetek, elgondolkodtatok nektek mik ezek! Ha hibát találtok az csak a fáradtság, nézzétek el. :)

0 Megjegyzések